خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان:

آمار بزرگ تصادف و منجر به فوت گردنه اسدآباد صفر شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۱۳۳

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان گفت:بعد از اجرای پروژه نصب نیوجرسی در محور گردنه اسدآباد به عنوان یکی از محورهای حادثه خیز استان و کشور خوشبختانه آمار بزرگ تصادفات و منجر به مرگ در این محور حادثه خیز حذف و به صفر رسیده است.

 به گزارش ایلنا از همدان، فرهاد فرزانه در حاشیه بازدید صبح امروز خود از گردنه اسدآباد اظهار کرد: با توجه به‌ اینکه شهر اسدآباد در یک محور بین المللی قرار دارد در حال حاضر دو پروژه بزرگ  ایمن سازی گردنه و پروژه کنار گذر در این محور در حال اجراست.

وی با اشاره به  ایمن سازی گردنه اسدآباد ، افزود: ۵کیلومتر از  حفاظ میانی آن نصب و روشنایی بخش‌هایی از آن که دارای مشکل عمده بودند تامین شده ضمن اینکه برخی کارهای تکمیلی نیز باقی مانده که در هفته‌های آتی انجام و به پایان خواهد رسید.

فرزانه  همچنین با اشاره به پروژه کنار گذر اسدآباد نیز خاطر نشان کرد: پروژه کنار گذر به اتمام رسیده و در حال حاضر دارای مشکلاتی در اتصال ورودی شهر بود که با هماهنگی شهرداری و پیمانکارطرح برای آن برنامه‌ریزی شکل گرفته که در آینده بسیار نزدیک انتقال لوله‌های آب شرب و آب فضای سبز شهرداری انجام خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی هم پیگیر تامین اعتبارات لازم برای هزینه‌های اجرای حفاظ میانی و تابلو علائم کنارگذر است، خاطرنشان کرد: این پروژه به اتمام کار نزدیک شده که با مرتفع شدن مشکلات در آینده نزدیک افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

فرزانه یادآور شد: اعتباری افزون بر ۱۷تا ۱۸میلیارد تومان برآورد اولیه برای کل حفاظ‌های میانی، تابلو علائم،خط کشی و جابه جایی برخی لوله‌ها در این پروژه شده که خوشبختانه بخشی از اعتبار نیز تامین شده و در صورت تامین مابقی اعتبار پروژه به صورت کامل  تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز