خبرگزاری کار ایران

یک نمایش‌نامه‌نویس:

جشنواره مسیر خوبی را تا به امروز طی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۵۴

اثر «پادشاه خوابش می‌آید» داستانی است با ماجراهای جالبی که به معرفی پادشاه در قصر و مردم شهر آن می‌پردازد.

ایلنا: نویسنده اثر پادشاه خوابش می‌آید، گفت: از برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان رضایت دارم.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی کلهری به معرفی اثر خود پرداخت و افزود: اثر «پادشاه خوابش می‌آید» داستانی است با ماجراهای جالبی که به معرفی پادشاه در قصر و مردم شهر آن می‌پردازد.

وی ادامه داد: مردم داستان پادشاه خوابش می‌آید با رکاب زدن روی دوچرخه سعی در به خواب بردن پادشاه را دارند، اما غافل از اینکه پادشاه در خواب دولت دیگری تشکیل داده و مردمانش با رکاب زدن در حال از دست دادن جان خود هستند.

کارگردان و نویسنده اثر «پادشاه خوابش می‌آید» با معرفی ارتباطات به عنوان پیام اصلی داستان افزود: همه مردم جهان با نیاز به آگاهی و اطلاع از جریانات می‌توانند قالب ارتباطات را با مشارکت تشکیل دهند.

وی با اشاره به شعار تئاتر و خانواده خاطرنشان کرد: شعار امسال باید به شعور تبدیل شود و طی این مسیر نیاز به فرهنگ‌سازی با مدت‌ زمانی حداقل ۱۰ ساله است.

کلهری با تأکید بر تئاتر به عنوان یک مقوله ریشه‌دار، به مشکلات هنرمندان پرداخت و افزود: هنرمندان با ایثار در مسیری که عشق و علاقه خود را به نمایش در می‌آورند از بی‌پولی رنج می‌برند.

وی در پایان از برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان ابراز رضایت کرد و افزود: جشنواره مسیر خوبی را تا به امروز طی می‌کند و اما از لحاظ کمیت کافی نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز