خبرگزاری کار ایران

داور بخش نوجوان جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان:

همدان میزبان خوبی برای جشنواره تئاتر است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۷۹

برگزاری یک جشنواره با زمان طولانی، نیازمند برنامه‌ریزی و کار سختی است که به دست‌اندرکاران آن خدا قوت می‌گویم.

ایلنا: داور بخش نوجوان جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان میزبانی همدان در برگزاری جشنواره را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: برگزاری یک جشنواره با زمان طولانی، نیازمند برنامه‌ریزی و کار سختی است که به دست‌اندرکاران آن خدا قوت می‌گویم.
به گزارش ایلنا، پرستو گلستانی برگزاری جشنواره‌های تئا‌تر کودک و نوجوان را باعثساخت کارهای بهتری دانست و افزود: رقابت‌ها در عرصه جشنواره باعثشکوفایی استعداد‌ها و کسب تجربه می‌شود.

وی بین‌المللی بودن جشنواره را امتیاز خوبی برای هنرمندان جوان دانست و ادامه داد: از آنجا که هنرمندان جوان در داخل کشور کمتر امکان دیدن کارهای خارجی را دارند با برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی و حضور گروه‌های خارجی می‌توانند با سبک‌ها و روش‌های کاری گروه‌های خارجی آشنا شده و تجربیات خوبی کسب کنند.
داور بخش نوجوان جشنواره ‌بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان برخوردار نبودن از دانش کافی برای ساخت آثار نمایشی را یکی از تهدیدات هنر تئا‌تر دانست و گفت: فعالان این عرصه ضمن شناخت روحیات و نیازهای کودک و نوجوان، باید با روان‌شناسی کودک و نوجوان نیز آشنا باشند تا بتوانند کارهای خلاقانه را به روی صحنه ببرند.
وی تئا‌تر را الگو و فرهنگساز دانست و تأکید کرد: رسالت تئا‌تر، فرهنگسازی است که باید این رسالت را از عمق جان درک کرده و در راستای عملیاتی شدن آن کوشید.
گلستانی با بیان اینکه کودکان و نوجوانان این سرزمین، آینده‌سازان این مرز و بوم هستند، اظهار کرد: آینده‌سازان کشور را باید جدی گرفت و به نیازهای آنان پاسخ داد.
وی افزود: با مطالعه، تحقیق و ارتقای سطح دانش می‌توان کارهای خلاقی ساخت و آن را در راستای فرهنگسازی به مخاطب عرضه کرد.
داور بخش نوجوان جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان میزبانی همدان در برگزاری جشنواره را مطلوب ارزیبی کرد و تأکید کرد: برگزاری یک جشنواره با زمان طولانی، نیازمند برنامه‌ریزی و کار سختی است که به دست‌اندرکاران آن خدا قوت می‌گویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز