خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان:

افتتاحیه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان بسیار پرشور بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۶۵

افتتاحیه جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان بسیار پرشور و حال بود و خانواده‌ها استقبال خوبی از این برنامه داشتند.

ایلنا: معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: افتتاحیه جشنواره بین المللی تئا‌تر کودک و نوجوان بسیار پرشور بود.
به گزارش ایلنا، معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان، از دبیرخانه بیستمین جشنواره بین المللی تئا‌تر کودک و نوجوان بازدید کرد.
علیرضا قاسمی‌فرزاد در این بازدید با بیان اینکه استاندار همدان نیز از برگزاری این برنامه پشتیبانی می‌کنند، افزود: افتتاحیه جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان بسیار پرشور و حال بود و خانواده‌ها استقبال خوبی از این برنامه داشتند.
مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان هم با تأکید بر اینکه فضای تبلیغاتی جشنواره نیز بسیار خوب بود، خاطرنشان کرد: جشنواره تئا‌تر کودک توانست فضای شادی در بچه‌ها و خانواده‌ها ایجاد کند.
مدیر اجرایی جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان استقبال از جشنواره را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در این جشنواره روستا‌ها، حاشیه شهر و شهرستان‌ها درگیر بودند و برنامه‌های جذابی در این مناطق برگزار شد.
خسرو بیات عنوان کرد: سال گذشته ۱۲۰ هزار نفر از برنامه‌های جشنواره استفاده کردند و امسال پیش‌بینی می‌شود، این میزان به ۲۰۰ هزار نفر برسد.
وی به ویژگی مثبت این دور از جشنواره اشاره کرد و گفت: در بخش ویژه خردسالان که امسال تفکیک شده است، ۶ نمایش در ۲۲ مهد کودک اجرا شد.
شهارم کرمی، دبیر بیستمین جشنواره بین المللی تئا‌تر کودک و نوجوان هم از مردمی بودن افتتاحیه ابراز رضایت کرد و گفت: در سالن تعداد افرادی که می‌توانند از این برنامه استفاده کنند، اندک است اما در فضای باز بچه‌ها و خانواده‌های بیشتری از برنامه بهرمند می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز