خبرگزاری کار ایران

گوردون واین نشان فرهنگی فرانکفورت را به شهردار همدان اهداء می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۹۲

دبیر بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از اهداء نشان فرهنگی شهر فرانکفورت توسط رئیس خانه تئاتر کودک و نوجوان آلمان، به شهردار همدان خبر داد.

ایلنا: دبیر بیستمین جشنواره بین المللی تئا‌تر کودک و نوجوان همدان از اهداء نشان فرهنگی شهر فرانکفورت توسط رئیس خانه تئا‌تر کودک و نوجوان آلمان، به شهردار همدان خبر داد.

به گزارش ایلنا، شهرام کرمی گفت: گروه‌های آلمان در بخش بین المللی جشنواره بیستم حضور پررنگی دارند. وی افزود: حضور آلمان در چند دوره جشنواره شرایطی ایجاد کرد که مسئولان هنرهای نمایشی این کشور با تئا‌تر ایران بیش از پیش آشنا شوند و برگزاری این جشنواره در همدان فرصت معرفی فرهنگ و تمدن این شهر را فراهم کرد.

کرمی ادامه داد: زمینه‌های مشترک فرهنگی بین همدان و فرانکفورت و حضور فعال گوردون واین رئیس خانه تئا‌تر کودک و نوجوان فرانکفورت در سه دوره متوالی برگزاری جشنواره بین المللی تئا‌تر کودک و نوجوان در همدان، زمینه‌هایی را فراهم کرد که نشان فرهنگی شهر فرانکفورت در بیستمین دوره این جشنواره از طرف رئیس خانه تئا‌تر فرانکفورت به شهردار همدان اهداء شود.

وی تأکید کرد: اهداء این نشان می‌تواند شرایط تبادل اطلاعات فرهنگی هنری و تاریخی دو شهر همدان و فرانکفورت را بیش از پیش مهیا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز