خبرگزاری کار ایران

مراسم افتتاحیه جشنواره بین المللی تئاتر کودک نوجوان در پارک خضر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۰۳

مراسم افتتاحیه در پارک خضر توسط یکی از گروه‌های نمایشی استان همدان اجرا شد.

مراسم افتتاحیه جشنواره بین المللی تئاتر کودک نوجوان در پارک خضر برگزار شد.

به گزارش ایلنا، خضر همدان به عنوان یکی از مراکز ۱۰ گانه، شاهد برگزاری مراسم افتتاحیه بیستمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان بود که با استقبال گسترده مردم این منطقه مواجه شد.

تیم نمایشی که از شهرستان ملایر برای شاد کردن کودکان و مردم خضر آمده بودند شامل رضا فقیهی، مهران بیات و حامد سرایی بود که موفق شدند کودکان کوی خضر را با خود در اجرای برنامه همراه کنند و لحظات خوبی را برای آنان بیافرینند.

برنامه با صدای ساز و دهل آغاز شد و و هر لحظه که به پیش می رفت به انبوه جمعیت اضافه می شد. اوج برنامه زمانی بود که انبوه کودکان برای گرفتن کتاب های در نظ گرفته شده صف کشیده شدند.

نمایش که آغاز شد کودکان کنار هم بر روی جداول پارک نشستند و با آغاز شدن نمایش " نقالدی " که به کودکان می آموخت چگونه به هم نوعان خود کمک کنند، صدای دست ها و آواز کودکان در همراهی با گروه نمایشی بلند شد.

پس از پایان این نمایش کودکان با شور و نشاط سوال های بی شمار خود را از عوامل جشنواره درباره تئاتر می پرسیدند و خود را برای شرکت در جشنواره آماده می کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز