خبرگزاری کار ایران

کارگاه‌های جشنواره با معرفی تئاتر کودک و نوجوان ایتالیا آغاز می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۲۳

کارگاه‌های آموزشی بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، از روز پنجشنبه ۲۵ مهرماه با معرفی تئاتر کودک ایتالیا آغاز به کار می‌کنند.

ایلنا: کارگاه‌های آموزشی بیستمین جشنواره بین المللی تئا‌تر کودک و نوجوان همدان، از روز پنجشنبه ۲۵ مهرماه با معرفی تئا‌تر کودک ایتالیا آغاز به کار می‌کنند.

به گزارش ایلنا، همزمان با روزهای برگزاری بیستمین جشنواره بین المللی تئا‌تر کودک و نوجوان، ۲۳ کارگاه آموزشی و نشست تخصصی با حضور اساتید و هنرمندان تئا‌تر در شهر همدان برگزار می‌شود. در بخش بین الملل «دنیل گول» از کشور ایتالیا، «دتلف کوملر» از کشور آلمان، «گوردن واین» از کشور آلمان طی چند جلسه کارگاهی به معرفی تئا‌تر این دو کشور و تئا‌تر ویژه خردسالان می‌پردازند.

از دیگر اساتید حاضر در این بخش قطب الدین صادقی، نیما بیگلریان، لاله مالمیر، فائزه فیض و فریبا دلیری نیز مباحثگوناگونی همچون کارگردانی در تئا‌تر کودک و نوجوان، اجرای کارگاهی نمایش، عروسک در تئا‌تر پداگوژیک، کارت نمایش و… را ارائه خواهند داد.

نمایشنامه خوانی آثار برگزیده بخش نمایشنامه نویسی، نشست‌های تخصصی برای آشنایی با گروه‌های تئاتری بخش بین الملل و ویژه برنامه شب خاطره با حضور حسین محب اهری از دیگر برنامه‌های این بخش هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز