خبرگزاری کار ایران

جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک ندای صلح دوستی ملت ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۸۷

مدیرکل اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری همدان گفت: برگزاری جشنواره بین المللی تئا‌تر کودک و نوجوان در استان همدان، ندای صلح دوستی ملت ایران را به تمام جهان می‌رساند.

ایلنا: مدیر کل اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری همدان گفت: برگزاری جشنواره بین المللی تئا‌تر کودک و نوجوان در استان همدان، ندای صلح دوستی ملت ایران را به تمام جهان می‌رساند.

به گزارش ایلنا، مسلم مخفی گفت: امروز در کشورهای مختلف دنیا و البته استان‌های داخل ایران رقابتی نفس گیر برای میزبانی برنامه‌های فرهنگی بین المللی برقرار است. مدیر کل روابط عمومی استانداری همدان تصریح کرد: پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در زمینه فرهنگی حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته و شایستگی‌های لازم را برای برگزاری جشنواره‌های بین المللی دارد.

مخفی بیان کرد: امروز که در دنیا تمامی اخبار حاوی جنگ، ظلم، تجاوز و غارت هستند، جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان می‌تواند صدای صلح دوستی مردم با فرهنگ و متدین ایران را به گوش جهانیان برساند.

وی تأکید کرد: این جشنواره فرصت بسیار مغتنمی برای معرفی هر چه بهتر ایران در برابر همه سیاه نمایی‌های دشمنان است که در جهان پراکنده‌اند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین المللی استانداری همدان گفت: جشنواره بین المللی تئا‌تر کودک و نوجوان همدان یک فرصت ملی است و امیدوارم با توجه به تجربیات موفق دوره‌های گذشته، جشنواره امسال را از لحاظ کمی و کیفی بهتر از همیشه برگزار کنیم.

مدیرکل اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری همدان تصریح کرد: شعار امسال جشنواره تئا‌تر مبنی بر «تئا‌تر و خانواده» می‌تواند در راه تحقق تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اشاعه فرهنگ اسلامی ایرانی و سبک زندگی گام‌های قابل توجهی بردارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز