خبرگزاری کار ایران

همزمان با جشنواره تئاتر کودک، سازمان تبلیغات هم برای کودکان برنامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۰۰

همزمان با جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، اداره کل تبلیغات اسلامی همدان هم برنامه‌های ویژه‌ای برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده است.

ایلنا: همزمان با جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان، اداره کل تبلیغات اسلامی همدان هم برنامه‌های ویژه‌ای برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده است.
به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام علی دشتکی با بیان اینکه سازمان تبلیغات همزمان با آغاز جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان برنامه‌هایی را ویژه کودکان در مهدهای کودک در نظر گرفته است، افزود: در این برنامه‌ها علاوه بر کودکان، مربیان و مسئولان مهد‌ها هم دخیل هستند.
وی با بیان اینکه کودکان و نوجوانان از مخاطبان قابل توجه برنامه‌های فرهنگی هستند، اظهار کرد: آنچه در فرهنگ دینی ما سفارش شده توجه به مسائل دینی و اسلامی است؛ به طوری که در دین مبین اسلام کارکردن در حوزه کودکان و نوجوانان را نقش‌نگاری بر روی سنگ دانسته‌اند.
دشتکی تقویت مسائل دینی در زمینه کودکان و نوجوانان را حائز اهمیت دانست و گفت: در تبلیغات اسلامی هم یکی از اولویت‌های ما اهمیت به مسائل کودکان و نوجوانان است.
وی تأکید کرد: جشنواره تئا‌تر می‌تواند فرصت مغتنمی برای رسیدن به اهداف فرهنگی تربیتی نظام اسلامی به ویژه برای کودکان و نوجوانان باشد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان یادآور شد: جشنواره‌های فرهنگی هنری بخصوص جشنواره تئا‌تر می‌تواند زمینه دستیابی به اهداف متعالی فرهنگی و هنری را مهیا کنید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز