خبرگزاری کار ایران

شهید گمنام بر دستان مردم شهر جوکار تشییع شد

کد خبر : ۱۱۰۴۵۷

پیکر مطهر شهید گمنام ۱۸ ساله دوران دفاع مقدس بر روی دستان مردم مومن و ولایت مدار شهر جوکار تشییع شد.

ایلنا: پیکر مطهر شهید گمنام ۱۸ ساله دوران دفاع مقدس بر روی دستان مردم مومن و ولایت مدار شهر جوکار تشییع شد.

به گزارش ایلنا، این مراسم با حضور مردم، فرمانده سپاه و فرمانده انتظامی استان همدان از ورودی شهر جوکار تا میدان اصلی این شهر برگزار شد.

شایان ذکر است: حضور گسترده مردم در تمامی سنین و اقشار مختلف مثال زدنی بود.

گفتنی است: پیکر مطهر شهید گمنام در ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه پس از استقبال به مسجد جامع شهرستان ملایر منتقل شد تا مراسم یادواره شهدای روحانی با عطر شهید گمنام و با شکوه هرچه تمام برگزار شود ضمن اینکه در این مراسم امام جمعه همدان «آیت ا… غیاثالدین طه محمدی»، آیت ا… موسوی اصفهانی، امام جمعه ملایر و سایر مسئولین شهرستان ملایر حضور داشتند.

همچنین برنامه بعدی؛ مراسم تجدید میثاق اساتید و دانشجویان دانشگاه ملی ملایر از ساعت ۱۶ الی ۱۸ بعد از ظهر با ورود شهید گمنام در دانشگاه ملی شهرستان ملایر و با حضور هیئت رئیسه این دانشگاه برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است: کاروان همراه با پیکر مطهر شهید گمنام شامگاه جمعه وارد استان همدان شد و پس از برگزاری برنامه‌های پیش بینی شده در ‌‌نهایت در روز یکشنبه ساعت ۹ صبح در محل دانشکده فنی مهندسی شهید مفتح به خاک سپرده می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز