خبرگزاری کار ایران

مربی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان:

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان زیباترین اتفاق فرهنگی در همدان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۸۵

هنرمندان تئا‌تر همدانی از صمیم قلب برای وجود جشنواره در استان همدان خوشحال هستند و آرزو دارند این جشنواره برای همیشه در استان همدان باقی بماند.

ایلنا: مرضیه درخشان، مربی تئا‌تر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: تجربه‌ای که استان همدان در برگزاری جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان کسب می‌کند، مهم‌ترین دستاورد جشنواره برای هنرمندان و مردم استان است. وی ادامه داد: در نخستین سال برگزاری جشنواره در همدان هرگز تصور نمی‌کردیم که مردم چنین استقبال گسترده‌ای از این رویداد فرهنگی داشته باشد و به جرأت می‌توانم بگویم همه ما غافلگیر شدیم.

به گزارش ایلنا، درخشان بیان کرد: نمایش‌های کودک باید با خلاقیت همراه باشد تا بتواند در ذهن وی اثری ماندگار به جا بگذارد.

وی با ابراز خوشحالی از وجود بخش ویژه همدان در دوره بیستیم جشنواره گفت: این موضوع برای هنرمندان همدانی بسیار خوشحال کننده بود؛ زیرا با عشق و علاقه بسیاری در این عرصه فعالیت می‌کنند.

مربی تئا‌تر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان ادامه داد: تفکیک بخش خردسال از کودک انتخاب را برای مخاطب آسان‌تر کرده و باعثحفظ علاقه کودکان و خردسان به تئا‌تر خواهد شد.

درخشان تأکید کرد: هنرمندان تئا‌تر همدانی از صمیم قلب برای وجود جشنواره در استان همدان خوشحال هستند و آرزو دارند این جشنواره برای همیشه در استان همدان باقی بماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز