خبرگزاری کار ایران

14 طرح بهداشتی در استان همدان به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۹۳۸

۱۴ طرح بهداشتی استان همدان همزمان با سی و چهارمین آیین پویش "ره سلامت" و بهره برداری همزمان ۶۹۶ طرح بهداشتی در قالب خانه بهداشت، پایگاه سلامت و مرکز خدمات سلامت در کشور از طریق ارتباط زنده تصویری با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از همدان، این طرح ها شامل سه طرح بهداشتی در شهرستان همدان، ۲ طرح در ملایر، چهار طرح در کبودراهنگ، سه طرح در تویسرکان و ۲ طرح در نهاوند است. 

همچنین این طرح های بهداشتی با مساحت بیش از پنج هزار و ۳۷۷ متر مربع و اعتباری افزون بر ۳۴ میلیارد تومان تکمیل و به بهره برداری رسید.

طرح های افتتاح شده شامل بلال حبشی و انقلاب شهرستان ملایر، مرکز جامع سلامت روستایی شان آباد و کهنوش تویسرکان، مرکز جامع سلامت روستایی و انبار دارویی نهاوند، مراکز جامع سلامت روستایی و محل های زیست در روستاهای قباق تپه و قهورد سفلی است.

از دیگر طرح های افتتاح شده مرکز خدمات جامع سلامت شهری "سعدی" در شهرک شهید مدنی، پایگاه سلامت "رضوان" و مرکز جامع سلامت شهری شهید "بهشتی" شهرستان همدان است.

مجموع طرح های بهداشتی اجرا شده از ابتدای دولت یازدهم تاکنون در استان همدان ۲۹۸ طرح بوده که تاکنون ۲۸۰ طرح با اعتباری افزون بر ۱۴۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز