خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان همدان:

ناجا در جلب مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش موثری داشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۳۶۹

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: نیروی انتظامی علاوه بر برقراری امنیت، در جلب مشارکت حداکثری به منظور حضور در انتخابات ۲۸ خرداد سال‌جاری کارهای موثر و ماندگاری داشت.

به گزارش ایلنا از همدان، سردار سلمان امیری روز دوشنبه در آیین گرامیداشت شهدای هفتم تیر در بین کارکنان انتظامی استان همدان بیان کرد: در حوزه مشارکت مردم در انتخابات شاهد اتفاق مطلوب بوده و اقدامات خوبی در حوزه سازمان عقیدتی سیاسی ناجا شکل گرفته است. 

وی افزود: یکی از اتفاق های بی نظیر در سازمان عقیدتی سیاسی ناجا برنامه‌ریزی برای مشارکت پرسنل و خانواده های آنها در حماسه ۲۸ خرداد امسال بود. 

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: همچنین عقیدتی سیاسی انتظامی همدان حدود ۳۰۰ جلسه درون سازمانی با اعزام هادیان سیاسی در این استان برگزار کرد که آثار و برکات این جلسه ها را در انتخابات دیدیم.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: هفت مرحله پویش همدلی مومنانه در راستای منویات رهبری توسط انتظامی استان همدان از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون اجرا شده که نتیجه آن توزیع یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش تقریبی ۴۹۵ میلیون تومان بوده است. 

سردار امیری افزود: هفتمین مرحله این رزمایش امروز با حضور رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا و با شعار "نذر رضوی" و توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی به مرحله اجرا درآمد. 

وی اظهار داشت: نیروی انتظامی استان همدان از ظرفیت خیران نیک اندیش و دریافت کمک ۲ میلیارد تومانی برای ساخت نمازخانه در یگان های انتظامی استفاده کرده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز