خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اعلام کرد؛

ابتلای 123 نفردیگر در استان همدان به کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۷۲۱

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت که با ابتلای ۱۲۳ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته در این استان به بیماری کووید ۱۹ در مجموع بیماران بستری مثبت به ۱۷ هزار و ۷۸۴ و بیماران سرپایی مثبت به ۴۳ هزار و ۸۸۳ نفر رسید.

به گزارش ایلنا از همدان، محمد طاهری افزود: همچنین با فوت چهار بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۲۲۲ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۳۷۰ مورد بود که ۵۴ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: هفت بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۳۴ بیمار بستری در بیمارستان های استان وخیم گزارش شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۷۸۶ ، بهار ۹۶۱، تویسرکان یک هزار و ۹، رزن ۷۵۴، درگزین ۲۸۶، فامنین ۳۱۶ و کبودراهنگ یک هزار و ۱۴ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون سه هزار و ۲۰۰ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۲۷۱ نفر در نهاوند و ۶ هزار و ۷۶۸ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز