خبرگزاری کار ایران

پرداخت 174 میلیارد تومان مستمری به مددجویان کمیته امداد استان همدان

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۹۹۷

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: ۱۷۴ میلیارد تومان مستمری در سال گذشته به حساب ۵۱ هزار و ۱۲۵ خانواده زیر پوشش این نهاد واریز شده است.

به گزارش ایلنا از همدان، پیمان ترکمانه افزود: این اعتبار در قالب مستمری ماهانه و مکمل ۲۵ خدمت شاخص حمایتی توانمند ساز به خانواده های زیر پوشش این نهاد پرداخت شده است.

وی با تاکید بر اینکه توانمندسازی مددجویان نخستین اولویت کمیته امداد امام خمینی (ره) است، اظهار داشت: همه خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف بهبود وضعیت معیشتی نیازمندان و توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش این نهاد اجرا می‌شود.

 وی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور در چند سال اخیر خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) برای کمک به امرارمعاش نیازمندان در شرایط سخت موجود، پرداخت هزینه‌های درمان، بیمه تکمیلی، خرید، ساخت، بهسازی، مقاوم‌سازی و تعمیر مسکن مددجویان شهری و روستایی، کمک‌هزینه اجاره مسکن و پرداخت وام ودیعه مسکن را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان ایجاد اشتغال از طریق پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه و کاریابی، پرداخت کمک‌هزینه تحصیل دانش آموزان و دانشجویان را از دیگر برنامه های این نهاد دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز