خبرگزاری کار ایران

نظارت بر انتخابات امسال استان همدان با یکهزار و ۶۰۰ بازرس

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۸۱۱

دبیر هیات بازرسی ستاد انتخابات استان همدان گفت: یک هزار و ۶۰۰ بازرس، سربازرس و بازرس ویژه کار رصد و نظارت بر روند برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در استان همدان را برعهده دارند.

به گزارش ایلنا از همدان احسان شهابی در جمع خبرنگاران گفت: در هر شعبه، یک بازرس ثابت و به ازای هر ۱۵ شعبه یک سر بازرس و به ازای هر ۱۵۰ شعبه یک نفر به عنوان بازرس ویژه به منظور صیانت از آرای مردم، فرایند کنترل و رصد برگزاری انتخابات را بر عهده خواهند داشت.

 شهابی افزود: مردم می‌توانند شکایات و پیشنهادات خود و یا تخلف هر یک از داوطلبان انتخابات (شورا‌ها و میان دورای مجلس) و یا مجریان و دست اندر کاران انتخابات را از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری‌ها لینک شکایات مردمی انتخابات، شماره پیامک ۹۸۳۰۰۰۸۵۲۹ و تماس با شماره تلفن ۳۸۲۵۶۰۰۵ برای رسیدگی و بررسی دقیق به هیات بازرسی گزارش کنند.

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری همدان افزود: انتخابات پیش رو و نقش آن در سرنوشت کشور بسیار با اهمیت است و حضور و مشارکت حداکثری مردم موجب نمایش اقتدار، مشروعیت و مقبولیت جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی می‌شود.

شهابی افزود: فضای همدلی و همراهی موجود در میان مسئولان و دست اندرکاران انتخابات، بستر مناسب برای برگزاری انتخاباتی امن، سالم و پرشور را در استان همدان فراهم کرده است.

دبیر هیات بازرسی انتخابات استان ضمن تاکید بر قانونمنداری مجریان و داوطلبان انتخابات، از آمادگی تمامی عوامل اجرایی برای برگزاری انتخاباتی با شکوه در استان خبر داد و گفت: هیات‌های بازرسی استان و شهرستان، حسن اجرای فرایند انتخابات را رصد و کنترل، و در صورت بروز تخلف از سوی مجریان یا داوطلبان، مراتب را از طریق مراجع مسئول پیگیری می‌کنند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا، بیست و هشتم خرداد امسال برگزار می‌شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز