خبرگزاری کار ایران

مطالبه 125 میلیارد تومانی شرکت برق همدان از مشترکان

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۸۸۸

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه شرکت توزیع برق استان همدان ۱۲۵ میلیارد تومان مطالبه از مشترکین خود دارد، یادآور شد: ۵۰ میلیارد تومان از مطالبات شرکت برق مربوط به ادارات دولتی است که از مدیران ادارات می‌خواهیم با پرداخت به موقع برق بهای مصرفی ما را در ارائه هرچه بهتر خدمات یاری کنند.

به گزارش ایلنا ازهمدان- شیرزاد جمشیدی روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: بهره برداری از ۱۳۶ طرح برق رسانی با اعتباری معادل ۶۶ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر  در این استان آغاز می‌شود.

وی افزود: احداث و اصلاح شبکه با استفاده از کابل خود نگهدار به طول ۱۷۲ هزار و ۸۷۳ متر، اصلاح خط ۲۰ کیلو ولت به طول ۳۶ هزار و ۹۳۰ متر، نصب ۲۲۳ دستگاه ترانسفورماتور به قدرت ۲۱ هزار و ۶۹۵ کیلو ولت آمپر و اصلاح شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی به طول ۲۱ هزار و ۴۰۰ متر از مهمترین طرح‌هایی آماده بهره برداری حوزه انرژی استان همدان در دهه فجر است.

وی اظهار داشت: احداث و اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی به طول ۲۱ هزار و ۷۵۰ متر، نصب و تعویض ۹ هزار و ۷۴۸ دستگاه کنتورهای معیوب و نصب یک هزار و ۲۸۲ دستگاه چراغ در معابر از دیگر طرح های آماده بهره برداری استان همدان در دهه فجر است.

جمشیدی تصریح کرد: همچنین در ایام دهه فجر  ۶ هزار و ۹۹۴ مشترک جدید نیز با نصب کنتورهای تک فاز و سه فاز به جمع مصرف کنندگان شبکه توزیع برق استان همدان اضافه خواهند شد.

وی تاکید کرد: در همین ارتباط نیروگاه خورشیدی یک مگاواتی با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری یک میلیون دلاری نیز آماده بهره برداری است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: عملیات اجرایی ۳۲ طرح جدید نیز با اعتبار بیش از ۱۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان همزمان با ایام دهه فجر در استان آغاز می شود که تلاش می کنیم بهره برداری از این طرح ها تا پایان سال جاری آغاز شود.

وی اضافه کرد: تعداد مشترکان شبکه برق استان همدان در پایان سال ۹۸ حدود  ۶۱۲ هزار و ۲۳۱ بود که این تعداد در آبان ماه امسال به ۶۱۹ هزار و ۴۴۸ مشترک افزایش یافته است.

جمشیدی تاکید کرد: تمامی روستاهای دارای بیش از ۱۰ خانوار جمعیت استان همدان شامل یک هزار و ۷۱ روستا از نعمت روشنایی بهره مند هستند.

وی اظهار داشت: با تلاش کارکنان این مجموعه نرخ خاموشی در کل تاسیسات شبکه توزیع نیروی برق استان همدان از ۱.۶۹ درصد به ۱.۳۱ درصد در سال جاری کاهش یافته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تاکید کرد: درحال حاضر ۶ نیروگاه خورشیدی هفت مگاواتی با ظرفیت ۴۲ مگاوات و چهار نیروگاه برق CHP، با ظرفیت ۱۸ مگاوات در استان همدان فعال است.

وی ادامه داد: احداث پنج نیروگاه جدید خورشیدی با سرمایه گذاری بخش خصوصی از دیگر برنامه های مهم شرکت توزیع برق استان همدان در سال جاری است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز