خبرگزاری کار ایران

توزیع ۴ هزار بسته معیشتی در همدان همزمان با هفته بسیج

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۰۳۰

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: در ادامه کمک‌های بسیج، ۴هزار بسته معیشتی هم زمان با هفته بسیج توزیع می‌شود.

به گزارش ایلنا از همدان سرهنگ پاسدار علی بقایی  با بیان اینکه امسال با شیوع ویروس کرونا  بسیج در تمام عرصه‌ها وارد شد، اظهار کرد:  هر جا که کمک رسانی به کادر درمان ممکن بود، وارد کار شد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه بسیج امروز در تمام عرصه‌ها پیشرو است، بیان کرد: بسیج در طرح فاصله گذاری اجتماعی در کنار عوامل انتظامی کمک کرد و در مباحث آموزشی 3 هزار نفر را در خصوص کرونا آموزش داد.

بقایی گفت: تاکنون 6 هزار بسته لوازم التحریر و 37 تبلت و تلفن همراه برای دانش‌آموزان نیازمند تهیه شده است.

او با بیان این مطلب که 96 گروه جهادی در ضدعفونی معابر فعالیت کردند، عنوان کرد: 21 هزار نفرروز در این گروه‌ها در شب و روز فعال بودند و دو رزمایش بزرگ توسط بسیجیان انجام شد.

این مسئول به برنامه‌‌های هفته بسیج اشاره و بیان کرد: توزیع ماسک رایگان در محلات حاشیه شهر و امر به معروف مردم برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و آموزش به مردم و گشت رضویون در راستای تأمین امنیت مردم محله اجرا می‌شود.

بقایی با اشاره به اینکه از ظرفیت رسانه‌ها برای بیان فعالیت بسیج استفاده می‌شود، عنوان کرد: افتتاح و تقدیم کلید منازل بازسازی شده در سیل به صاحبان آنها  و فضاسازی شهری با همکاری شهرداری از جمله برنامه‌ها است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز