خبرگزاری کار ایران

نماینده مریوان و سروآباد در گفت وگو با ایلنا:

جامعه کارگری وفادار‌ترین قشر به نظام و انقلاب اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۴۵۹

رفع مشکلات کارگری بخصوص مسایل معیشتی این قشر، نیازمند همکاری و همراهی تمام دستگاه‌های مرتبط با دولت است تا بتوان معضلات پیش روی کارگران را برداشت.

نماینده شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی، جامعه کارگری را وفادار‌ترین قشر به نظام و انقلاب اسلامی دانست و گفت: نقش این قشر در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و حضور در حماسه‌های گوناگون در تاریخ انقلاب به ویژه در دفاع از ولایت فقیه، پرشور و ارزنده بوده است.

امید کریمیان در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار ایلنا در سنندج، ضمن تبریک ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر، از زحمات این قشر زحمتکش جامعه قدردانی کرد و افزود: این روز فرصتی برای تجلی نقش و جایگاه بی‌بدیل کارگران در تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی و تجدید پیمان برای اجرای فرمان مقام معظم رهبری است.

وی، کارگران را یکی از قشرهای زحمتکش جامعه معرفی کرد و گفت: بدون شک جامعه ما امروز مرهون حضور فراگیر، خدمات و جانفشانی‌ کارگران گرانقدری است که تلاش ارجمند آنان چرخش زندگانی آبرومندانه و توأم با آرامش و آسایش را برای همگان فراهم ساخته است.

کریمیان تصریح کرد: رفع مشکلات کارگری به‌خصوص مسایل معیشتی این قشر، نیازمند همکاری و همراهی تمام دستگاه‌های مرتبط با دولت است تا بتوان معضلات پیش روی کارگران را برداشت.

نماینده مریوان و سروآباد با بیان اینکه وضعیت معیشتی بسیاری از کارگران دچار مشکل است، بیان داشت: بسیاری از کارگران و خانواده‌های آن‌ها، به دلایل عدم دریافت حقوق و مشاغل پیمانکاری دچار مشکل هستند که باید به وضعیت آنان رسیدگی شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: درآمد اندک در کنار نبود امنیت شغلی برای کارگرانی که همواره از حداقل‌ها برخوردارند به راستی شایسته این قشر محروم و مظلوم نیست.

وی ادامه داد: متاسفانه امروزه کارگران با کاهش اشتغال و امنیت شغلی، افزایش بیکاری و تعطیلی برخی واحدهای کارگری و تعدیل نیروهای شاغل مواجه‌اند.

کریمیان در پایان سخنانش خواستار افزایش حقوق و مزایای کارگران توسط کارفرمایان شد و بر حمایت عملی مسئولین از کارگران زحمت کش جامعه و رفع مشکلات معیشتی آن‌ها تاکید کرد.

وی افزود: امیدواریم مسئولان اجرایی، راهکارهای مناسبی برای برون رفت از شرایط نامناسب حاکم بر فضای کار و کارگری کشور فراهم و در ساختن شرایط مطلوب برای اعتلای زندگی بهتر و رفاه بیشتر، بیش از پیش بکوشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز