خبرگزاری کار ایران

مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان:

تشکلات کارگری به عنوان نماد و سمبل کارگران محسوب می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۷۳۷

دغدغه های تشکلات کارگری باید از طرف مسئولان مورد بررسی قرار گیرد زیرا تشکلات کارگری نماینده جامعه عظیم کارگری است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان با بیان اینکه بیمه شدگان تامین اجتماعی از افراد اثر بخش جامعه محسوب می‌شوند، گفت: کارگران تحت پوشش تامین اجتماعی دامنه اقتصادی جامعه را تشکیل می‌دهند.

به گزارش ایلنا از گرگان، احمد نصرتی در دیدار با تشکلات کارگری استان گلستان خدمت به جامعه کارگری را یک افتخار برای خود دانست و افزود: خدمت به بیمه شده تامین اجتماعی فرصتی بوده که خداوند به بنده عنایت کرده است.

وی ۳۸ میلیون نفر تحت پوشش تامین اجتماعی را از اثر بخش‌ترین افراد جامعه یاد کرد و گفت: کارگران زحمت‌کش معدن تا استاد دانشگاه و غیره در این جامعه عظیم تامین اجتماعی حضور دارند که برای کشور یک ظرفیت بالقوه است.

نصرتی با اشاره به اینکه تشکلات کارگری به عنوان نماد و سمبل کارگران محسوب می‌شوند اظهار داشت: دغدغه‌های تشکلات کارگری باید از طرف مسئولان مورد بررسی قرار گیرد، زیرا تشکل‌های کارگری نماینده جامعه عظیم کارگری هستند.

این مقام مسئول پاک دستی مدیران، برنامه محوری و قانون مداری را مهم‌ترین استراتژی سازمان تامین اجتماعی و وزارت‌خانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی یاد کرد و گفت: این بهترین استراتژی برای خدمتگذاری به بیمه شدگان تامین اجتماعی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ۷۵۰ هزار بیمه شده تامین اجتماعی در استان گلستان تحت پوشش قرار دارند ادامه داد: شهرستان گرگان تنها مرکز استانی است که ۲ مرکز دندانپزشکی با ۹ دندانپزشک به بیمه شده تامین اجتماعی خدمت ارائه می‌نماید.

نصرتی از افزایش چشمگیر بودجه در چند سال اخیر خبر داد و گفت: سال ۸۸ که بودجه استان گلستان در بخش تامین اجتماعی ۳۸.۵ میلیارد بوده در حالی که بودجه مصوب سال ۹۲ به ۲۰۰ میلیارد رسیده است که هیچ استانی به این اندازه رشد نصبی و ارتقاء بودجه نداشته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان با انتقاد از مدیریت‌های سیاسی در ادوار گذشته افزود: اقدامات ضعیف مدیران سیاسی در ادوار گذشته استان گلستان در شاخص‌های تامین اجتماعی جزء ۶ استان انتهای جدول قرار دارد که مطمئناَ خداوند برای این کوتاهی‌ها ما را نخواهد بخشید.

وی با اعلام اینکه ۳ ایزو برای مرکز درمانی سرپایی دریافت کردیم، افزود: در سال ۹۲ کمترین سزارین بین ۱۰۰ بیمارستان کشور داشتیم که مورد تقدیر و تعجب وزارت بهداشت را فراهم آوردیم که این زحمات طی یک فرآیند ۶ ساله صورت پذیرفت.

نصرتی از رتبه اول مدیرت درمان تامین اجتماعی گلستان در جشنواره شهید رجایی به صورت متداول در چند سال اخیر خبر داد وگفت: در بین تمامی ادارات رتبه اول بهره‌وری از نیروهای انسانی را در اختیار داریم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان با اعلام اینکه مجهز‌ترین مرکز تصویر برداری استان گلستان در بیمارستان حکیم جرجانی به بهره برداری رسیده است افزود: بحثارتقاء و کیفیت خدمات رسانی در اولویت‌های ما قرار دارد.

وی با انتقاد از مدیران گذشته علوم پزشکی استان برای پیگیری نکردن در ساخت بیمارستان گفت: مدیران قبلی علوم پزشکی در ساخت بیمارستان کوتاهی کردند زیرا از ۴۳۵۰ تخت مورد نیاز برای بیماران استان فقط ۱۷۵۰ تخت موجود است.

نصرتی تصریح کرد: در حال حاضر با افتتاح ۲۰۰ تخت در حال احداثحداقل ۳۰ میلیارد آورده به استان خواهد داشت که باید تمامی مسئولان برای تحقق این مهم با هم همکاری نمایند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان پلی کلینیک امام خمینی گرگان، پلی کلینیک آزاد شهر، کلینیک علی آباد، بندر گز، کلاله از جمله طرح‌های یاد کرد که در هفته تامین اجتماعی افتتاح و مورد بهره برداری قرار خوهند گرفت.

وی در پایان از نمایندگان جامعه کارگری بدلیل پیگیری دغدغه‌های کارگران تقدیر و تشکر کرد.

همچنین در ادامه جلسه هادی رضازاده دبیر اجرایی خانه کارگر، سهراب مهاجر عضوهیئت مدیره کانون شورای اسلامی کار گلستان، سید هادی حسینی رئیس کانون شورای اسلامی کار گلستان و محمد کوهستانی رئیس کانون بازنشستگان استان گلستان به بیان دیدگاه و نظرات خود پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز