خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:

ضروری است صنایع ابتدا به مردم استان خدمات مناسب ارائه کنند

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۳۲۸

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: ضروری است صنایع ابتدا به مردم استان خدمات مناسب ارائه کنند سپس اقدام به ارسال محصولات تولیدی به سایر استان ها کنند.

 به گزارش ایلنا از بندرعباس، ایرج حیدری امروز یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار با محوریت بررسی مسائل و مشکلات حوزه سیمان و آرد استان عنوان کرد: تامین نیاز بازار استان به سیمان خط قرمز است و ضروری است شرکت سیمان خمیر با همکاری دستگاه های اجرایی ذیربط با حساسیت ویژه تحقق این مهم را دنبال کند.

 وی افزود: با همه توان و ظرفیت از فعالیت صنایع در استان با رفع موانع و مشکلات احتمالی حمایت می شود ولی ضروری است صنایع نیز ابتدا به مردم استان خدمات مناسب ارائه کنند سپس اقدام به ارسال محصولات تولیدی به سایر استان ها کنند.

حیدری‌تصریح کرد: با وجود شرکت‌های بزرگ حمل و نقل و در هرمزگان ایجاد وقفه در زمینه حمل و نقل سیمان به مناطق مختلف هرمزگان پذیرفته نیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان‌اضافه کرد: مردم هرمزگان از مزایای استقرار صنایع مختلف در استان بهره مند شوند، شرکت سیمان خمیر یکی از صنایعی است که انتظار است سیمان را با قیمت متعارف و مناسب در مناطق مختلف استان توزیع کند.

وی ادامه داد:دستگاه های اجرایی ذیربط برنامه ریزی مدون و هدفمندی برای سازماندهی حمل و نقل سیمان به مناطق مختلف هرمزگان ارائه کنند.

حیدری بیان کرد: سپردن حمل و نقل سیمان به مناطق مختلف استان به شرکتی قوی بسیاری از مشکلات این بخش را مرتفع می کند، نظارت بر عاملین توزیع سیمان در هرمزگان برای جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی از اهمیت بسزایی برخوردار است و در این زمینه دستگاه های مسئول وظیفه مهمی دارند.

وی اظهار کرد: فرمانداران با کنترل مبادی خروجی شهرستان ها از خروج احتمالی آرد از استان جلوگیری بعمل آورند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: نظارت بر فعالیت نانوایی ها در سطح شهرها و روستاهای استان از طریق فرمانداران، بخشداران و دهیاران برای مدیریت تامین، توزیع و عرضه آرد و نان در مناطق مختلف استان در دستور کار قرار گیرد.

حیدری خاطرنشان کرد: آرد سرمایه ملی و محصولی مهم در سبد خانوارهای ایرانی است و ضروری است از این سرمایه مهم به صورت ویژه صیانت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز