خبرگزاری کار ایران

سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بندرعباس جابجا شد

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۴۴۰

ساختمان اداری سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بندرعباس از مکان سابق خود واقع در پایانه مسافربری خلیج فارس به مکان جدید منتقل شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، احمد ملائی نسب گفت: کارهای اداری این سازمان را به دو بخش تقسیم کرده ایم که جهت رفاه حال مراجعه کنندگان، خدمات مربوط به غرفه ها و کانکس های عرضه میوه و تره بار و مرغ گرم و بازارچه های تحت اختیار این سازمان در ساختمان شماره دو انجام می گیرد.

وی افزود: مدیریت برنامه ریزی، ساماندهی و نظارت (مسئول بازار ماهی فروشان، مسئول بازارچه ها، واحد بازرسی و نظارت، نماینده واحد درآمد سازمان) در ساختمان شماره دو به نشانی پشت شهر ، بازار جدید ماهی فروشان مستقر هستند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری ادامه داد: بخش ستادی سازمان شامل (مدیریت اجرایی، حقوقی، مالی، اداری، حراست، درآمد، برنامه و بودجه ) به میدان جدید میوه و تره بار شهرداری بندرعباس در ابتدای جاده بندرعباس - میناب (لاین شمالی)، ساختمان شماره یک منتقل شده است.

با توجه به دریافت عوارض ورودی میدان توسط پیمانکار مربوطه ارباب رجوعی که به سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی جهت دریافت خدمات مراجعه می کنند عوارض پرداخت نکنند و زمان خروج، قبض مهر شده که از امور اداری سازمان دریافت می کنند را به مامور اخذ عوارض تحویل می دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز