خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان فضای سبز شهرداری بندرعباس:

طرح جامع ساختاری و راهبردی فضای سبز بندرعباس تدوین می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۶۶۲

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس از آغاز مطالعات به منظور تدوین طرح جامع فضای سبز شهر بندرعباس با همراهی شهروندان خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مصطفی خادم با اشاره به نقش فضای سبز در زیباسازی و شادابی شهر اظهار کرد: یکی از اولویت‌های مهم شهرداری بندرعباس در نگاه کنونی به مدیریت شهری، توسعه، حفظ و نگهداری علمی و نوین فضای سبز شهری است.

وی با اشاره به ضرورت توسعه علمی فضاهای سبز شهری، افزود: در این مقوله، انجام برنامه‌ریزی‌های متناسب با اکولوژی، اقلیم و شرایط فرهنگی و اجتماعی شهر از اهمیت بسیاری برخوردار است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس همچنین عنوان کرد: طرح جامع و راهبردی فضای سبز شهری نیز یکی از این طرح‌هاست که برای تدوین یک برنامه مشخص در حوزه فضای سبز در حال تهیه است.

خادم با تاکید بر نقش شهروندان در تدوین هرچه بهتر این طرح جامع، خاطرنشان کرد: این طرح ابتدا با بررسی زیرساخت‌ها و امکانات و محدودیت‌های موجود در حوزه فضای سبز و مقایسه وضعیت موجود با وضعیت مطلوب، راهبردها، سیاست‌ها و اقداماتی پیشنهاد می‌شود تا بتوان از آن به عنوان خطوط راهنما، مدیریت شهری را در نیل به وضعیت مطلوب یاری کند.

این مقام مسئول اظهار کرد: هدف از انجام این طرح، شناخت کامل موجود فضای سبز و تحلیل آن، ارائه استراتژی‌های دستیابی به توسعه کمی و کیفی، تبیین سیاست‌های جدید به منظور ارتقای وضعیت فضای سبز و اولویت‌بندی اقدامات است که در بازه‌های زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز