خبرگزاری کار ایران

در نخستین روز هفته دولت انجام شد؛

افتتاح پروژه‌های شهرستان‌های حاجی‌آباد، قشم و ابوموسی از طریق ارتباط تصویری با استاندار هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۲۸۵

در نخستین روز هفته دولت، پروژه‌های شهرستان های حاجی‌آباد، قشم و ابوموسی از طریق ارتباط تصویری با فریدون همتی استاندار هرمزگان، به بهره‌برداری رسیدند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، افتتاح ۳۴ پروژه در شهرستان حاجی‌آباد از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با استاندار هرمزگان و با حضور دکتر سعید ناجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان انجام شد.

تقاطع غیرهمسطح گهکم، به نمایندگی از این پروژه‌ها به بهره‌برداری رسید و پایگاه امداد جاده‌ای تنگ زاغ، احداث راه روستایی نیزار، احداث گلخانه و دانه بندی سنگ و پودر کربنات کلسیم نیز دیگر طرح‌هایی بودند که در شهرستان حاجی‌آباد، به بهره‌برداری رسیدند.

در ادامه نیز ۲۹ پروژه شهرستان قشم از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با استاندار هرمزگان و با حضور دکتر ایرج حیدری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، افتتاح شدند.

مدرسه ۱۲ کلاسه شهر درگهان به نمایندگی از این طرح‌ها، به بهره‌برداری رسید و طرح های دیگری در حوزه آموزشی، ورزشی، امدادی و گردشگری و نیز در شهرستان قشم، به بهره‌برداری رسیدند.

همچنین دو پروژه رمپ شناور فلزی برای پهلوگیری شناورهای مسافری، تجاری و تفریحی و منازل مسکونی پزشکان در شهرستان ابوموسی نیز در این روز، به صورت ارتباط تصویری با استاندار هرمزگان، افتتاح شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز