خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای هرمزگان:

نهادینه کردن فرهنگ وجدان‌کاری و حفظ بیت‌المال از معروف‌های مهم در شرکت برق هرمزگان است

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۲۰۲

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای هرمزگان با گرامیداشت هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت: نخستین هفته ماه محرم، هفته زنده نگه داشتن امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است.

حسن کهوری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: از آنجا که امر و نهی، دو ابزار اساسی تربیت و پرورش روح آدمی است، امر به معروف و نهی از منکر نیز شیوه اصلی پیامبران و مصلحان در تربیت و هدایت مردم بوده است.

وی به اهمیت اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در ادارات اشاره و اظهار کرد: برنامه های این دو فریضه در یک هفته خلاصه نمی‌شود و همواره کسانی که نسبت به جامعه و مردم احساس مسئولیت داشته باشند باید در این حوزه فعالیت کنند؛ چرا که اجرای امر به معروف و نهی از منکر  مختص قشر خاصی نیست و همه اقشار جامعه در اجرای این قانون و واجب الهی مسئول هستند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای هرمزگان ادامه داد: از این رو، احیای این دو فریضه پر برکت الهی، استمرار حرکت انسان‌ساز پیامبران گذشته و بسترساز تحقق صلاح و اصلاح جامعه در آینده است.

کهوری اضافه کرد: اجرای این دو فریضه باید با استفاده از گفتمان قوی، تبلیغات مثبت و فضاسازی فرهنگی در ادارات اشاعه یابد و به یک فرهنگ تبدیل شود.

وی افزود: اما دامنه معروف ها و منکرها بسیار وسیع است و نمی توان انتظار داشت که به یک باره هیچ منکری وجود نداشته باشد و همه معروف‌ها در ادارات حاکم باشد؛ اما می توان با شاخص گذاری و اولویت بندی آنها گام به گام در نهادینه کردنشان پیش رفت.

 کهوری تصریح کرد: در شرکت برق منطقه ای هرمزگان نهادینه کردن فرهنگ وجدان کاری، صداقت در گفتار و رفتار و حفظ بیت المال از معروف های مهم هستند که مورد توجه ویژه مدیران و کارمندان قرار دارد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای هرمزگان بیان کرد: البته تلاش بر این است که از شعار زدگی پرهیز شود و مدیران و کارکنانی که به اخلاق و موازین اسلامی و انسانی پایبند هستند مورد تشویق و تقدیر قرار گیرند که در این راستا شرکت برق منطقه ای هرمزگان همواره فعالان و نخبگان این عرصه را مورد تجلیل و تقدیر قرار داده است.

وی اخلاق قرآنی و توسعه همه جانبه آن در شرکت را به عنوان مهم ترین معروف و هدف متعالی مدیران و کارکنان این شرکت در این رابطه دانست و تأکید کرد: این مهم تنها با همدلی و همکاری مدیران و کارکنان تحقق می یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز