خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه اجتماعی رسالت در هرمزگان مطرح کرد:

اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در راستای تقویت کار آفرینی/ پرداخت 12 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۶۶۴

مدیر شبکه اجتماعی رسالت در هرمزگان گفت: در قالب شبکه اجتماعی رسالت به دنبال هدایت تسهیلات قرض‌الحسنه به سمت و سوی تقویت کارآفرینی در کشور هستیم.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، محمد ایرانمنش در نشست با اصحاب رسانه‌ با بیان اینکه هدف اصلی این بانک توسعه و ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه در کشور است، اظهار کرد: بانک قرض‌الحسنه رسالت از ابتدای تأسیس تا به امروز پنج میلیون مشتری جذب کرده و حدود 2.3 میلیون تسهیلات قرض‌الحسنه به هموطنان در سراسر کشور پرداخت کرده است.

وی ادامه داد: میانگین تسهیلات پرداخت شده به مشتریان 20 تا 30 میلیون تومان بوده است، از سال 88 که فعالیت موسسه قرض‌الحسنه رسالت در هرمزگان شروع و سپس همگام با سراسر کشور به بانک تبدیل شد، تا کنون 400 هزار مشتری جذب کرده که 120 هزار فقره تسهیلات با میانگین 15 تا 20 میلیون تومان به آنان پرداخت شده است و در همین مدت زمان  12 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه نیز در استان پرداخت شده است، از زمان جمع‌آوری شعب با افزایش مشتری نیز مواجه شده‌ایم.

ایرانمنش ضمن بیان اینکه در قالب شبکه اجتماعی رسالت به دنبال هدایت تسهیلات قرض‌الحسنه به سمت و سوی تقویت کارآفرینی در کشور هستیم، اضافه کرد: رویکرد بانک قرض الحسنه رسالت دیجیتال و مدرن است و تمام فرآیندهای افتتاح حساب و صدور چک و تقاضای دریافت تسهیلات در این بانک به شکل غیرحضوری صورت می‌گیرد.

وی سقف تسهیلات قرض‌الحسنه در این بانک 50 تا 60 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: ما در زمینه پرداخت تسهیلات تلاش می‌کنیم تا هدایت تسهیلات به سمت رونق تولید و تقویت مشاغل خانگی باشد، 1500 کانون همیاری اجتماعی در هرمزگان با 250 هزار عضو تشکیل شده است.

مدیر شبکه اجتماعی رسالت تصریح کرد: راه‌اندازی مشاغل خرد خانگی با بهره‌گیری از تسهیلات قرض‌الحسنه تاکنون موجب استقلال مالی و ارتقای کیفیت زندگی هزاران خانوار هرمزگانی شده است، در استان هرمزگان در زمینه خیاطی و دامداری، تسهیلات بسیار خوبی پرداخت شده است و بسیاری از خانواده‌های روستایی با عضویت در شبکه اجتماعی رسالت در هرمزگان موفق به دریافت تسهیلات و هدایت در ساختار کانون‌های همیاری اجتماعی شده‌اند که از تأمین مواد اولیه تا خرید نیازهای در مسیر تولید و در نهایت فروش محصول نیز در قالب این شبکه صورت می‌گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: گروه‌ها و افراد متقاضی در زمینه دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه می توانند با مراجعه به سایت این بانک به آدرس https://www.rqbank.ir اقدام به افتتاح حساب کرده و هرگونه اطلاعات تکمیلی را نیز از طریق همین سایت و یا مراجعه به دفتر مشاوره و دریافت اطلاعات این بانک در بندرعباس به آدرس بلوار امام خمینی (ره) ضلع جنوبی تقاطع خیابان بنیاد شهید با بلوار امام خمینی (ره) مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز