خبرگزاری کار ایران

در نشست شورای مدیران شیلات هرمزگان مطرح شد؛

تلاش و مدیریت جهادی لازمه تحقق جهش تولید در شیلات هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۷۵۴

نشست شورای هماهنگی مدیران شیلات هرمزگان با حضور مدیر کل ، معاونین ایشان، فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات ، رؤسای شیلات شهرستانها و جمعی از مدیران و رؤسای ادارت ستادی برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، در این نشست مدیر کل شیلات هرمزگان با بیان اینکه حرکت شیلات هرمزگان در مسیر تحقق جهش تولید با توجه به شرایط کشور باید شتاب گیرد، گفت: در این شرایط سخت کرونایی و همچنین اقتصادی کشور شیلات برای تحقق جهش تولید نیازمند همکاری کلیه معاونین و مدیران شیلات استان به صورت جهادی، تلاش مضاعف و حمایت ویژه است.

وی با بیان اینکه برای پیشبرد اهداف شیلات هرمزگان به ویژه خدمت رسانی به جامعه بهره بردار باید تعامل سازنده صورت گیرد از مدیران شیلات شهرستانها خواست تا با دیگر دستگاه های اجرایی، فرمانداری ها و ... بیش از پیش در راستای اجرای وظایف ذاتی خود و خدمت به مردم تعامل داشته باشند.

مدیر کل شیلات هرمزگان از مدیران شیلات شهرستانها  خواست تا نظارت کافی بر پروژه ها شیلاتی تحت نظر خود داشته باشند و گزارش پیشرفت پروژه ها را مقاطع زمانی 3 ماه به شیلات استان ارائه کنند.

عبدالرسول دریایی با اشاره به لزوم تحقق و  وصول مطالبات شیلات هرمزگان در همه بخش ها همچون اخذ کامل عوارض و تعرفه های بندری، افزود: ارزیابی مجریان بهره بردار بنادر صیادی در دستور کار قرار گرفته و پس از پایش های مورد نظر در صورت عدم اجرای تعهدات  از طریق قانون برخورد لازم صورت پذیرد.

دریایی با اشاره به اینکه صید غیر مجاز و استفاده از ادوات صید مخرب آسیب جبران ناپذیری به ذخایر آبزیان و صید و صیادی پایدار می زند از مدیران خواست تا باهمراهی کامل یگان حفاظت منابع شیلات هرمزگان با این پدیده شوم برخورد و حمایت لازم از یگان حفاظت از منابع بعمل آورند.

دریایی با بیان اینکه جامعه صیادی باید در تقویت یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان و همچنین برخورد با صید و صیادی غیر مجاز و مخرب مشارکت داشته باشند، ادامه داد: فعالیت این یگان لازمه حفاظت از ذخایر ارزشمند آبزیان و انفال است و همه باید در این وظیفه عمومی مشارکت داشته باشند.

مدیر کل شیلات هرمزگان از یگان حفاظت منابع شیلات هرمزگان و همه همکاران ذیربط خواست تا نظارت بر شناورهای صیادی به ویژه شناورهای صید صنعتی را هم در بنادر و هم در صیدگاه ها افزایش دهند.

دریایی افزایش نظارت بر سوخت شناورهای صیادی را یکی دیگر از برنامه های مدیران شهرستان های شیلات استان خواند و گفت: بدون شک شناورهای صیادی می بایست در قبال سوخت دریافتی خود صید تحویل دهند و تحویل صید رکن اصلی تحویل سهمیه سوخت باشد.

وی ارتقای نظارت بر صید و صیادی، تقویت و راه اندازی پایگاه حفاظت منابع آبزیان کیش، ارتقای فعالیت های پایگاه حفاظت از منابع آبزیان همه شهرستان ها به ویژه شهرستان پارسیان، نظارت بیش از پیش رؤسای شهرستانها بر پروژه های عمرانی و در حال بهره برداری و ساخت، ارتقای ظرفیت های تولید، فعال نمودن مزارع آبزی پروی و ... از دیگر برنامه ها و دستور کار های مدیران شیلات هرمزگان خواند.

به گزارش ایلنا، در این نشست فرمانده یگان حفاظت منابع شیلات هرمزگان ، معاونین شیلات هرمزگان، رؤسای ادارت و شیلات شهرستانها به بیان  دیدگاه ها، مشکلات، مسائل و همچنین راه حل های پیشنهادی پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز