خبرگزاری کار ایران

با حکم درویشی؛

رضوانی مسئول جدید بسیج هنرمندان سپاه شهرستان بندرعباس شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۴۵۵

طی حکمی از سوی فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس حامد رضوانی به عنوان مسئول جدید بسیج هنرمندان سپاه شهرستان بندرعباس منصوب شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، در متن حکم سرهنگ پاسدار حسین درویشی خطاب به حامد رضوانی آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

همگی از امام راحل‌مان آموخته‌ایم که «تنها هنری مورد قبول قرآن است که صیقل‌دهنده اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم)، اسلام ائمه هدی (علیهم السلام)، اسلام فقرای دردمند، اسلام پابرهنگان، اسلام تازیانه خوردگان تاریخ تلخ و شرم آور محرومیت‌ها باشد و هنری زیبا و پاک است که کوبنده سرمایه داری مدرن و کمونیسم خون آشام و نابود کننده اسلام رفاه و تجمل، اسلام التقاط، اسلام سازش و فرومایگی، اسلام مرفهین بی درد و در یک کلمه اسلام آمریکایی باشد.»

اساساً هنر «دمیدن روح تعهد در کالبد انسان هاست» و رسالت الهی پیامبران جز این نبوده است.

هنر و تبلیغ، «زوج بَهیج» اند و هماره، هم افق و همگام. در زمانه‌ای که روز به روز اهمیت و اثر هنر و رسانه، ضریبی فزاینده می‌یابد و فرصت‌های نو به نو برای تبلیغ اسلام ناب خلق می‌شود، ضرورت پیوند و اتصال، و همراهی و هم افزایی نهادهای مکتبی بیش از پیش، آشکار می‌شود.

 

حوزه هنری کلمه طیبه‌ای از جنس انقلاب اسلامی است که از چهار دهه پیش با همت و اخلاص هنرمندان صاحب عزمی بنا شد و به شجره طیبه‌ای بدل گشت و ثمراتش را به عنوان سرمایه‌ای بی بدیل، سترگ و ذی قیمت پیش روی جبهه گسترده فکری و فرهنگی ما قرار داد.

در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی، ضمن ابراز قدردانی قلبی و ارج نهادن به زحمات همه مجاهدینی که در پیشبرد ماموریت های بسیج هنرمندان سپاه شهرستان بندرعباس نقش و سهم مؤثر داشته‌اند، ضروری می‌دانم از زحمات بی دریغ برادر مجتبی بستان پیرا تقدیر وتشکر نمایم و بنا به پیشنهاد ستاد تخصصی اقشار و متخصصین سپاه ناحیه بندرعباس جنابعالی را که بحمدالله از نخبگی، فرهیختگی و توانمندی مدیریتی لازم در عرصه فرهنگ و هنر برخوردار هستید، به ریاست بسیج هنرمندان سپاه شهرستان بندرعباس منصوب می‌نمایم.

 امیدوارم با سازمان دهی و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها در مسیر بالندگی بیش از پیش بسیج هنرمندان سپاه شهرستان بندرعباس موفق و موید باشید.

دوام توفیقات حضرتعالی تحت زمامت ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای « مد ظله العالی» و عنایات حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف از درگاه ایزد منان خواستارم.

سرهنگ پاسدار حسین درویشی

 فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس

٢٣مردادماه٩٩

گفتنی است، حامد رضوانی عضو هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی کشور شعبه هرمزگان، همچنین از دهه 70 تاکنون سابقه فعالیت هنری را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز