خبرگزاری کار ایران

بسته خبری کشفیات انتظامی استان هرمزگان؛

کشف تجهیزات پزشکی و بهداشتی قاچاق در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۷۰۶

فرمانده انتظامی استان از کشف انواع تجهیزات پزشکی وبهداشتی قاچاق به ارزش 16 میلیارد و 650 میلیون ریال در شهرستان بستک خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق، مأموران پاسگاه مهران شهرستان بستک با انجام کار اطلاعاتی از جابجایی کالای پزشکی قاچاق مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با پایش و رصد خودروهای عبوری خودروی سواری مذکور را شناسایی و آن را جهت بررسی بیشتر به داخل یگان منتقل کردند.

سردار جعفری بیان کرد: در بازرسی از این خودرو مقادیر قابل توجهی تجهیزات پزشکی و بهداشتی قاچاق شامل ، 15دستگاه آدابتور ، 2ستگاه لیزر ،2دستگاه مانیتور، یک دستگاه منبع نور، یک دستگاه بیهوشی، 2 دستگاه سونوگرافی، 2 دستگاه سیرکولیشن متعلق به دستگاه بیهوشی، 87دستگاه انواع تجهیزات پزشکی و 779 قلم لوازم آرایشی وبهداشتی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده 16 میلیارد و 650 میلیون ریال برآورد شده است، اظهار کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

لوازم خانگی قاچاق به مقصد نرسید

با هوشیاری مأموران انتظامی شهرستان بندر لنگه تعداد 4 دستگاه یخچال و 4 دستگاه کولر ایستاده خارجی قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

سرهنگ مهراب کاظمی گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، مأموران پاسگاه مغویه شهرستان بندر لنگه حین گشت زنی در نوار ساحلی روستای بستانه شهرستان به یک دستگاه کامیونت مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروه مذکور 4 دستگاه یخچال و 4 دستگاه کولر ایستاده قاچاق کشف و ضبط شد.

این مسئول انتظامی ارزش محموله مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان 2 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: یک متهم در این ربطه دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

سیگارهای قاچاق درتوقیف پلیس هرمزگان

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه از کشف 668 هزارنخ سیگارقاچاق خبر داد.

سرهنگ مهراب کاظمی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا، مأموران پاسگاه بخش مهران شهرستان بندر لنگه حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پژو405 و یک دستگاه خودرو سمند مشکوک شده و دستور ایست صادر کردند.

وی افزود: مأموران پس از توقف خودروها و بررسی دقیق از آنها مجموعا 668 هزار نخ سیگار قاچاق  کشف و 2 متهم را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده بنا به نظر کارشناسان مربوطه 4 میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شده است،خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند و سامانه 110 به صورت 24 ساعته آماده دریافت درخواست های انتظامی،اطلاعاتی و امنیتی شهروندان است.

کشف 620 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی

فرمانده انتظامی استان از کشف 620 کیلو تریاک و دستگیری 2 سوداگر مرگ با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر خبر داد.

سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ با پیگیری های شبانه روزی، اشرافیت اطلاعاتی و رصد و کنترل محموله های قاچاق مواد مخدر ، یک باند قاچاق مواد افیونی را شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران پس از رد زنی و تعقیب و مراقبت های ویژه با همکاری عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر 2 تن از اعضای این باند را در شهرستان ایرانشهر طی یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: در اجرای این عملیات ضربتی و مشترک در بازرسی از منزل و مخفیگاه سوداگران مرگ 620 کیلو تریاک کشف شد.

وی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن، گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود و با قاطعیت با آنان برخورد می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز