خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان:

20 نفر در بخش بیمه ای جذب تامین اجتماعی هرمزگان می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۰۵۰

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان ضمن اعلام آغاز ثبت‌نام در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی از روز 13 مردادماه، گفت: تعداد 20 نفر در استان هرمزگان از طریق آزمون جذب این سازمان می‌شوند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، عباس اکبری در این رابطه اظهار کرد: ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون از روز دوشنبه ۱۳ مردادماه آغاز شده و داوطلبان تا روز پنج شنبه ۲۳ مردادماه برای ثبت‌نام مهلت خواهند داشت.

وی در خصوص تعداد نیروهای استخدامی افزود: در قالب این آزمون، 20 نفر در رشته های کارشناس امور اداری، کارشناس امور بیمه ای و کارشناس امور مالی استخدام خواهد شد.

اکبری خاطرنشان کرد: نفرات برتر این آزمون کتبی بعد از موفقیت در مصاحبه در واحدهای بیمه ای بندرعباس، جاسک، رودان، قشم، کیش، ابوموسی و لاوان مشغول بکار خواهند شد.

معاون پشتیبانی وتوسعه مدیریت اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان با بیان اینکه کلیه مراحل ثبت نام و برگزاری آزمون با همکاری سازمان سنجش در کشور برگزار خواهد شد، گفت: متقاضیان برای اطلاع بیشتر از شرایط آزمون می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی سازمان تامین اجتماعی  به آدرس www.tamin.ir  مراجعه و در سایت سازمان سنجش  به آدرس  www.sanjesh.orgنسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

اکبری تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 972 هزار نفر از جمعیت این استان تحت پوشش خدمات بیمه ای تامین اجتماعی قرار دارند.

وی یادآور شد: هم اکنون قریب به 500 نفر کادر شاغل تامین اجتماعی در شعب اصلی و اقماری در حال خدمت‌رسانی به مردم استان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز