خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری هرمزگان:

تسهیل امر ازدواج جوانان از اهمیت بالایی برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۶۲۵

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان به مناسبت هفته ملی ازدواج گفت: تسهیل امر ازدواج جوانان از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سعید ناجی ضمن تبریک هفته ازدواج در جلسه گفتمان جوانان و تجلیل از زوجین موفق اظهار کرد: به زوج های جوانی که در این ایام زندگی مشترک خود را بدون برگزاری مراسم آغاز کردند تبریک عرض می‌کنم و آرزوی خوشبختی و موفقیت را در زندگی‌شان دارم.

 وی ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا در استان هرمزگان و در شرایطی که در کشور وجود دارد،موضوع ازدواج براساس توصیه های دینی که امر ازدواج را سفارشات متعددی به آن شده باید تلاش بیشتری در امر ازدواج جوانان انجام دهیم تا شرایط ازدواج برای آنها مهیاتر شود.

 معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بیان کرد: بخشی از شرایط ازدواج جوانان  مربوط به مسائل مادی و اقتصادی است و بخشی مربوط به مسائل و موضوعات معنوی و روانی است و باید تلاش کنیم که دستگاههای مختلف فرهنگی و بطور خاص دستگاه‌های اقتصادی  و تسهیل گری در حوزه های مختلف جهت تسهیل امر ازدواج جوانان کمک کنند.

 وی تاکید کرد: تسهیل ازدواج جوانان برای اینکه جوانان بتوانند در این زمینه برنامه ریزی های روشن تری داشته باشند از اهمیت بالایی برخوردار است و امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌ها بتوانیم شرایطی را در استان هرمزگان به نحوی رقم بزنیم و تغییر دهیم که استان هرمزگان در امر و آمار ازدواج رتبه های بهتری را در کشور کسب کند.

 محمود رضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در این جلسه با اشاره به روز شمار هفته ملی ازدواج که امروز بنام جوانان، حفظ سنت ها و ارزش های اسلامی، عفاف، تحکیم بنیان خانواده نامگذاری شده است، اظهار کرد: با توجه به آغاز هفته ازدواج از یکم لغایت هفتم مردادماه؛ از سوی اداره کل ورزش وجوانان با همکاری ۱۳مرکز مشاوره استان به صورت آنلاین و مجازی خدمات مشاوره رایگان به جوانان استان ارائه  شد.

 وی با اشاره به نقش مشاوره‌های قبل از ازدواج در پایداری زندگی مشترک تاکید کرد: اجرای این برنامه‌ها می‌تواند کمک خوبی به توسعه وتقویت فرهنگ اهمیت مشاوره در بین جوانان و در جامعه باشد.

 مدیرکل ورزش وجوانان استان تصریح کرد:خدمات مشاوره براساس برنامه‌ ریزی صورت گرفته با ۱۳ مرکز به جوانان گروه سنی 18 تا 35 سال در مراکز مشاوره ارائه شد.

به گزارش ایلنا، گفتمان جوانان و تجلیل از زوجین موفق با حضور ناجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، امیاری مدیرکل ورزش وجوانان استان، امیرتیموری مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری، زارع نماینده مراکز مشاوره استان و سازمان‌های مردم نهاد برگزار شد که در پایان از زوج های جوان موفق استان که در این شرایط کنونی بدون جشن مراسم ازدواج خود را انجام داده آمد تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز