خبرگزاری کار ایران

امام جمعه بندرعباس خبر داد:

برگزاری نخستین همایش بین المللی غدیر به صورت مجازی در بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۵۳۱

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی اظهار کرد: به دنبال برگزاری نخستین همایش بین المللی غدیر به صورت مجازی هستیم.

 به گزارش ایلنا از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی اظهار کرد: به دنبال برگزاری نخستین همایش بین المللی غدیر به صورت مجازی هستیم.

 وی با بیان اینکه همایش مجازی فراگیرتر از همایش حضوری خواهد بود، تصریح کرد: همایش غیرحضوری این امکان را فراهم خواهد کرد که بتوانیم مخاطبان داخلی و خارجی را افزایش و گسترش دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه در برگزاری این همایش از ظرفیت مجمع جهانی اهل بیت و مجامعی که با خارج از کشور در ارتباط هستند می‌توان بهره برد، خاطرنشان کرد: با استفاده از این ظرفیت ها می توانیم سطح بین المللی همایش غدیر را ارتقا دهیم.

عبادی اضافه کرد: برای شرکت در این همایش از شخصیت ها و سخنرانان خارجی دعوت خواهیم کرد.

 امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه شهرداری زیرساخت‌های لازم را برای برگزاری این همایش فراهم خواهد کرد، اظهار کرد: برای برگزاری این همایش بین‌المللی نیازمند همکاری و حمایت دستگاه‌های مختلف همچون مخابرات برق و ... خواهیم بود.

حجت الاسلام عبادی با اشاره به همکاری شهرداری بندرعباس با بنیاد غدیر،گفت: با احداث مکانی برای بنیاد غدیر، فعالیت‌های این بنیاد گسترش خواهد یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز