خبرگزاری کار ایران

در نشست مشترک مدیران نفتی هرمزگان مطرح شد؛

نقش مهم هرمزگان در تولید، انتقال و توزیع فرآورده نفتی در کشور

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۰۴۰

در نشست هماهنگی مدیران مجموعه های پالایشی و خطوط لوله و پخش فرآورده نفتی هرمزگان بر مداومت کوشش کارکنان در تامین و انتقال و توزیع فرآورده به اقصی نقاط کشور تاکید شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، عبدالله احمدی کمرپشتی در آغاز این نشست گزارشی از روند توزیع فرآورده های نفتی تولید شده در دو پالایشگاه بزرگ کشور که در بندرعباس قرار دارند، ارائه داد.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان گفت: با بهره برداری از فاز جدید افزایش ظرفیت شرکت پالایش نفت بندرعباس و در مدار تولیدقرار گرفتن فاز های تولیدی پالایشگاه بزرگ میعانات نفت ستاره خلیج فارس حجم تولیدات ورودی به انبارهای نفت پخش فرآورده های نفتی هرمزگان افزایش چشمگیری داشته است.

احمدی کمرپشتی افزود: با این حال به رغم حمله ویروس منحوس کرونا با همان زیرساخت های قبلی و حتی بدون افزایش نیروی انسانی در سایه توکل به خدا و تلاش جهادی کارکنان هیچ کندی در توزیع فرآورده به دیگر نقاط کشور نداشته ایم.

در ادامه این نشست دادور مدیرعامل پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس نیز گزارشی از وضعیت پایدار تولید در این پالایشگاه ارایه داد.

همچنین عطار مدیر خطوط لوله و مخابرات هرمزگان نیز به وضعیت خطوط انتقال فرآورده در دو مسیر اسکله های نفتی و سراسری اشاره کرد.

در این جلسه که به میزبانی پخش فرآورده‌های نفتی برگزار شد نمایندگان مدیران نظارت بر صادرات نفتی و شرکت پالایش نفت بندرعباس برگزار هم حضور داشتند و درباره همکاری های مشترک بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز