خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه سه بندرعباس خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی آسفالت خیابان‌های شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۰۳۶

شهردار منطقه سه بندرعباس گفت: اجرای عملیات آسفالت برخی معابر اصلی شهرک پیامبر اعظم (ص) توسط شهرداری منطقه سه انجام شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مهدی رنجبری اظهار کرد: موضوع آسفالت یکی از دغدغه‌های همیشگی مردم بوده که در این راستا عملیات بهسازی، آسفالت ریزی و روکش آسفالت خیابان‌های اصلی شهرک پیامبر اعظم (ص) به منظور خدمت رسانی بیشتر به شهروندان و اهالی شهرک انجام شد.

وی افزود: آسفالت معابر اصلی و پر تردد شهرک پیامبر اعظم (ص) از ابتدای سال ۹۹ شروع و اینک بخشی از آن به اتمام رسیده است.

شهردار منطقه سه بندرعباس ادامه داد: از آنجایی که هنوز شهرک پیامبر اعظم (ص) به شهرداری واگذار نشده است، اما ساکنان آن، آسفالت معابر شهرک را از شهرداری مطالبه می‌کنند شهرداری نیز بر خود ملزم دانسته با اهمیت به درخواست‌های مکرر شهروندان تا حد ممکن آسفالت این محدوده را انجام دهد و بر اساس اولویت بندی، برنامه ریزی و نظارت کارشناسان فنی و عمرانی اجرای آسفالت توسط شهرداری منطقه سه تداوم داشته همچنین تلاش می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن ایرادات موجود در معابر و خیابان‌های اصلی را رفع کنیم.

وی با بیان اینکه بیشترین تردد در معابر اصلی انجام می‌گیرد، تصریح کرد: عملیات روان سازی عبور و مرور شهری و تسهیل در تردد شهروندان از مسیرهای اصلی و فرعی تحت پوشش شهرک پیامبر اعظم (ص)، آسفالت ریزی خیابان شهید حسین درویشی نخل ابراهیمی، خیابان شهید اسحق دارا، خیابان شهید اسدالله رئیسی، خیابان شهید موسی درویشی نخل ابراهیمی، بلوار جانباز عباس عبایی و خیابان کلانتری ۱۲ با هدف زیباسازی منظر شهری، یکدست کردن معابر از سوی این منطقه انجام شد.

رنجبری عنوان کرد: در پاسخ به مطالبه شهروندان ساکن در محدوده منطقه سه بر اساس اولویت بندی سطح معابر، آسفالت خیابان‌ها را انجام و همچنان این اقدامات ادامه دار خواهد بود.

وی اضافه کرد: خیابان‌ها از جمله تأثیرگذارترین عناصر شهری در زندگی روزمره شهروندان است و از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند و بیشترین تعاملات اجتماعی در خیابان‌ها صورت می‌گیرد به همین دلیل نبود آسفالت مناسب و وجود چاله‌ها در روحیه شهروندان تأثیر منفی گذاشته و سلامت عمومی جامعه مورد توجه شهرداری است که با برنامه‌ریزی سعی در گسترش مقوله آسفالت در سطح محدوده داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز