خبرگزاری کار ایران

مدیر تعاون روستایی هرمزگان خبر داد:

خرید بیش از 30 هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۲۵۳

مدیر تعاون روستایی هرمزگان از خرید تضمینی بیش از 30 هزار تن گندم از کشاورزان هرمزگانی خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سیروس اسدپور در حاشیه بازدید از مراکز خرید گندم اظهار کرد: 30 هزار و 400 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان به نرخ تضمینی توسط شبکه تعاونی روستایی در شهرستان‌های حاجی آباد، رودان، بندرعباس پارسیان، میناب و بستک خریداری شد.

وی افزود: این میزان گندم توسط 11مرکز خرید وابسته به شرکت‌های تعاونی روستایی در در شهرستان های حاجی آباد، رودان، بندرعباس پارسیان، میناب و بستک از ابتدای اردیبهشت‌ماه تاکنون خریداری شده است.

اسدپور با بیان اینکه عمده گندم خریداری شده در شهرستان حاجی آباد صورت گرفته است، تصریح کرد: از این میزان 15 هزار تن در سیلو حاجی آباد و مابقی به انبارهای مرکز استان ارسال شده است.

وی افزود: در حاضر گندم از سطح 12 هزار هکتار معادل 90 درصد اراضی برداشت شده و پیش‌بینی می‌شود در مجموع خرید گندم تعاون روستایی به 40 هزار تن برسد.

مدیر تعاون روستایی هرمزگان گفت: محصول گندم معمولی با افت 4 درصد و غیرمفید 2درصد، 25 هزار ریال و با همین میزان افت گندم دروم 26هزار تا 27 هزارریال خریداری شده است.

خرید تضمینی گندم در مراکز تعاون روستایی از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز شده و تا پایان خردادماه ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز