خبرگزاری کار ایران

یادداشتی از عسکری زاده/

کارگران و چرخش چرخه‌های زندگی

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۸۵۰

عضو شورای شهر بندرعباس در یادداشتی به اهمیت و نقش کارگران در جامعه پرداخته است.

مجید عسکری زاده در یادداشت خود آورده است: توسعه و پیشرفت هر جامعه نیازمند تلاش های خستگی ناپذیر اقشار مختلف آن جامعه در ابعاد مختلف است و در جامعه ما مردان و زنان کارگر سرمایه های انسانی از جنس تلاش و خدمت به همنوعان به منظور ایجاد رفاه و فراهم کردن امکانات زندگی هستند و همت و کوشش کارگران عزیز، کارگرانی که وفادار به ارزشهای اجتماعی بوده و در تمام عرصه‌های مختلف حضوری فعال داشته و در سال جاری نیز بستر مناسب برای"جهش تولید "در ایران اسلامی  هستند، شایسته تقدیر است.

کارگران از شریف ترین انسانها در جامعه هستند، زیرا چرخش دست و بازوی آنها باعث چرخش چرخه‌های زندگی جامعه و امتداد رگه های حیات در مجاری هستی است.

گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر به پاس خدمات صادقانه کارگران شریف و زحمتکش ایران اسلامی، فرصتی است مغتنم، تا زحمات بی بدیل آنان را ارج نهیم.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از کارگران متعهد و پرتلاش استان هرمزگان بخصوص شهر بندرعباس، به پاس زحمات صادقانه آنان در عرصه کار و تلاش، این روز را به یکایک این قشر عزیز و محترم تبریک عرض نموده و توفیق و سلامتی آنان را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم.

امید است با اجرای برنامه ها و طرح ها در راستای توسعه اشتغال، کارآفرینی و تولید در سال 99 که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بعنوان جهش تولید نامگذاری شده است، بتوانیم گام های بلندی برای شکوفایی اقتصادی برداریم.

 همچنین به پاس خدمات صادقانه و بی دریغ کارگران شریف، مومن و صبور شهرداری بندرعباس، به ویژه همکاران خط مقدم مبارزه با کرونا که این روزها بدون هیچ چشمداشتی و بدون حتی لحظه ای درنگ مشغول خدمت رسانی هستند و در شرایط کنونی بیشتر از گذشته با آلوده ترین اقلام و پسماندهای خطرناک سروکار دارند؛ شایسته است از خدمات و تلاش این سربازان و مدافعان خط مقدم شهرداری بندرعباس قدردانی و تشکر نمایم و قطعا تلاش دلسوزانه این عزیزان در این شرایط بحرانی در اذهان شهروندان باقی خواهند ماند.

مجید عسکری زاده- عضو شورای شهر بندرعباس

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز