خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر بندرعباس:

نیروی انتظامی همکاری بیشتری با شهرداری داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۲۹۹

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: شوراها ابزار تجلی اراده مردم و نهادی مبتنی بر تصمیم گیری و نظارت است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شورای شهر بندرعباس، جواد بلارک در صد و هفتاد و سومین جلسه علنی شورای شهر بندرعباس که به مناسبت روز شورا و با حضور فرماندار بندرعباس، مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری، شهرداری بندرعباس و معاونین وی برگزار شد، با تبریک فرارسیدن روز شورا بیان کرد: شوراها در توسعه و پیشرفت و آبادانی شهرها و روستا نقش سازنده ای دارند و فرصتی برای خدمات رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان محسوب می شوند.

بلارک در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به فرماندار بندرعباس گفت: با توجه به اینکه مسئولیت امنیت و انتظامی در شهر به عهده جنابعالی است لذا از نیروی انتظامی بخواهید که جهت همکاری با شهرداری در زمینه تخلفات، همکاری لازم را با شهرداری داشته باشد.

بلارک افزود: در بخش های عمرانی کارهایی که صورت گرفته متاسفانه توسط برخی افراد تخریب گر، اموال عمومی تخریب می شود که نیاز است نیروی انتظامی به صورت جدی وارد عمل  شود، چرا که ماموران شهرداری ضابط محسوب نمی شوند و نیروی انتظامی همکاری بیشتری با شهرداری داشته باشد.

وی در ادامه به رعایت موارد بهداشتی از سوی بعضی دستگاه ها، بیان کرد: شهرداری بندرعباس، جایگاه بازار ماهی فروشان و بازار میوه و تره بار در اختیار شهروندان قرار داده است، اما نظارت بهداشتی آن برعهده شهرداری نیست و مسئول بهداشت این اماکن، مرکز بهداشت است که باید کنترل و نظارت بیشتری بر این بازارها داشته باشد تا مشکلاتی برای شهروندان به وجود نیاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز