خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز ارتش صورت گرفت؛

اهداء خون مدافعان مرزهای آبی کشور در بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۶۲۲

به مناسبت فرارسیدن روز ارتش پرسنل منطقه یکم امامت نداجا، مدافعان مرزهای آبی- خاکی وطن و حافظان صلح و سلامت جامعه ،به بیماران نیازمند خون اهداء کردند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، جانشین منطقه یکم امامت نداجا امیر دریاداردوم مقدم با بیان اینکه با توجه به گستردگی کرونا ویروس در جامعه نباید مانعی برای ابراز نوع دوستی و همدلی بوجود بیاید، اظهار کرد: حضور همیشگی پرسنل ارتش در کارهای خیر، از جمله ویژگی و خصایص ارتش انقلابی بشمار می آید و خون اهدا شده برای حفظ و حیات بیماران مورد استفاده قرار می گیرد و ازجمله بهترین اعمالی است که از انسان به یادگار می ماند.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و کاهش ذخایر خونی استان، پرسنل منطقه یکم امامت نداجا به محض اطلاع از کاهش ذخایر خونی بمناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در پایگاه انتقال خون بندرعباس در این کار خدا پسندانه شرکت کردند.

این مقام مسئول با اشاره به اجرای الزامات بهداشتی و مراقبتی در فراینده اهدا خون گیری،تصریح کرد: جمعی از پرسنل منطقه یکم امامت نداجا با رعایت الزامات بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی جهت حمایت از بیماران در محل استقرار اداره کل انتقال استان حضور بهم رسانده خون اهدا نمودند.

امیردریادار دوم مقدم ضمن قدردانی از تلاش سفید پوشان سازمان انتقال خون که در روزهای کرونایی در سنگر خدمت به مردم مجدانه در تلاشند با تشویق آحاد مردم جامعه به امر خیر اهداء خون، بیان کرد: همانطور که نیروهای جان بر کف ارتش جمهوری اسلامی ایران در راه دفاع از مرزهای ارضی و عقیدتی میهن اسلامیمان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند، امروز اقدام شما کارکنان سازمان انتقال خون جلوه دیگری از ایثار و مجاهدت در صحنه عمل را به یادگار گذاشت و با توجه به شرایط استریلیزاسیون و دقت و اهتمام پزشکان و عوامل انتقال خون نسبت به سلامت اهدا کنندگان خون ،هیچ گونه خطری متوجه اهداء کنندگان نخواهد بود و جای نگرانی نیست.

هرمزگان دارای ۴۰۰ بیمار دیالیزی و ۱۶۰ بیمار دارای اختلال انعقادی است، این بیماران دریافت کنندگان دائمی فرآورده‌های خونی هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز