خبرگزاری کار ایران

به همت منطقه یکم امامت نداجا؛

رزمایش همدلی و کمک مومنانه در بندرعباس برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۵۹۱

همزمان با برگزاری مراسم رژه خدمت نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در هرمزگان صبح جمعه ۲۹فروردین ماه رزمایش همدلی و کمک مومنانه در شهر بندرعباس برگزار شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، همزمان با برگزاری مراسم رژه خدمت با مشارکت منطقه یکم امامت نداجا رزمایش همدلی و مشارکت مومنانه به همت منطقه یکم امامت نداجا در بندر عباس انجام شد.

ارشد نظامی آجا در استان هرمزگان‌و فرمانده منطقه یکم امامت نداجا، در این مراسم با بیان تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و فرماندهی محترم کل ارتش ج.ا.ا مبنی بر برگزاری رژه خدمت و ارائه خدمات بهداشتی به نحو مطلوب اظهار کرد: با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب مبنی بر آغاز رزمایش همدلی و کمک مومنانه یعنی وارد شدن مستقیم نیرو های مسلح در عرصه خدمت رسانی به مردم برگزاری رزمایش همدلی و کمک مومنانه نیروهای مسلح در راستای ترمیم و تسلی شرایط ایجاد شده بهداشتی و اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا ،اولین روز رزمایش همدلی و کمک مومنانه نیروهای ارتش مستقر در استان هرمزگان را با فرمان رمز راه ما راه امام حسین(ع)است آغاز می کنیم.

فرمانده منطقه یکم امامت نداجا افزود: این رزمایش شامل کمک های مردم یاری نیروی دریایی ازجمله موادغذایی و کالاهای خانگی در روستاها و منطق محروم بندرعباس، برای لبیک به ندای رهبرمعظم انقلاب است تا بتوانیم بخشی از ناملایمت هایی را که به واسطه شیوع ویروس کرونا بر مباحث اقتصادی و بهداشتی برای ملت شریف ایران پیش آمده را جبران کنیم.

وی افزود: ارتش بااستفاده از ساز و کار لجستیکی که در اختیار خود دارد و بااستفاده از نیروهای نظامی که در اختیار خود دارد آمادگی این را دارد که هرگونه کمکی که ملت شریف ایران، خیرین محترم و دولت برای توزیع در بین اقشار بی بضاعت و محرم جامعه در نظر گرفته را با خلوص نیت جابجا کند.

 ۲۰۰ بسته مواد غذایی و لوازم خانگی میان اقشار کم درآمد و مستمند روستای نانگ از توابع شهربندر عباس باحضور جانشین منطقه یکم امامت نداجا امیردریاداردوم جلیل مقدم توزیع شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز