خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی هرمزگان خبر داد:

۱۵۹۴ نفر در دوره‌های توانمندسازی ویژه فعالان گردشگری هرمزگان شرکت کردند

asdasd
کد خبر : ۸۹۶۲۲۰

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: طی سال گذشته، ۱۵۹۴ نفر در دوره های توانمندسازی ویژه فعالان گردشگری در استان شرکت کردند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، رضا برومند گفت: دوره‌های توانمندسازی ویژه فعالین گردشگری به صورت رایگان و به منظور افزایش سطح آگاهی و علمی منابع انسانی شاغل در حوزه گردشگری و به دنبال آن ارتقای نحوه خدمات‌رسانی به مشتریان و گردشگران ورودی به استان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان این دوره‌ها مدیران هتل‌ها، مهمانپذیرها، اقامتگاه‌های بوم گردی، راهنمایان گردشگری و مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری بودند، افزود: برای این افراد 14دوره توانمندسازی شامل گردشگری پایدار، اقامتگاه های بومگردی در کارآفرینی و اشتغال، بلد بومی، نقش بوم گردی در توسعه پایدار روستایی، چگونه ارزان سفر کنیم، شناخت صنعت گردشگری، آداب و معاشرت و اخلاق حرفه ای در گردشگری، توانمند سازی راهنمایان گردشگری، تولید محتوا در صنعت گردشگری، مبانی مدیریت کیفیت در صنعت گردشگری، هرمزگان شناسی، مدیریت تورهای ورودی و خروجی، آشنایی با ترفندهای بازاریابی و اقامتگاه های بومگردی در سطح استان هرمزگان برگزار شده است.

برومند تاکید کرد: امیدوارم با این برگزاری این دوره ها بتوانیم گامی موثر در جهت توانمندسازی منابع انسانی  شاغل در حوزه گردشگری استان و ارائه خدمات مطلوب به گردشگران برداریم.   

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز