خبرگزاری کار ایران

در پی مدیریت موفق در استان مطرح شد؛

قدردانی ویژه استاندار هرمزگان از تمامی نهادها و دستگاه‌ها برای مقابله با کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۵۹۹

استاندار هرمزگان طی تقدیرنامه ای از تلاش‌های جهادگونه تمامی نهادها در مبحث مقابله و مدیریت بیماری کرونا به ویژه اتاق بازرگانی بندرعباس قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، صفا رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس نیز در همین راستا اظهار کرد:بیماری کرونا درحال حاضر موضوع اصلی کشور ما بوده و کشور ما امروز نیازمند اجماع و همبستگی تمام اقشار جامعه برای مقابله با این بیماری است.

وی افزود: با توجه به پیامدهای اقتصادی و اجتماعی ویروس کرونا، تلاش کردیم بخشی از تجهیزات مورد نیاز بخش درمانی استان را مرتفع کنیم و قطعا تا مهار کامل این ویروس حمایت های بخش خصوصی ادامه خواهد داشت.

صفا ضمن تقدیر ویژه از استاندار هرمزگان برای مدیریت بیماری کرونا و همراهی و تعامل با بخش خصوصی، بیان کرد: اگر هرمزگان امروز در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی موفق عمل کرده نتیجه مدیریت عالی استاندار هرمزگان به عنوان رییس ستاد استانی بیماری کرونا و دیگر مسوولان و دست اندرکاران بوده است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس ادامه داد: اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی، همواره در مباحث اجتماعی دغدغه مند بوده است و ما فعالان اقتصادی تا مهار کامل این بیماری در کنار مردم، مسوولان و کادر بهداشتی استان خواهیم ماند.

صفا همچنین از تلاش شبانه روزی کادر درمانی استان و ستاد استانی پیشگیری از کرونا و تلاش ها و کمک های فعالین اقتصادی و خیرین قدردانی کرد و افزود: امیدوارم  با همراهی متعهدانه مردم و با عنایت خداوند متعال سایه سلامتی و شادابی بر میهن عزیزمان تا همیشه گسترده باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز