خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان بستک خبر داد:

ورود افراد غیربومی به شهرها و روستاها ممنوع است/ تعطیلی صنوف غیرضروری در بستک

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۱۷۸

فرماندار شهرستان بستک از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در این شهرستان خبر داد و از شهروندان خواست تا به قوانین وضع شده عمل کنند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس،سیدشمس الدین حسینی قتالی، با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و ممنوعیت تردد جهت قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا اظهار کرد: بدون شک با توجه به وضعیت فعلی کشور، برای گذر از این بحران و مبارزه با این بیماری همراهی همه اقشار مردم را می طلبد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک افزود: در همین راستا مردم بافرهنگ، فهیم، متمدن و همیشه در صحنه شهرستان بستک با مشارکت گسترده خود تا کنون زمینه ساز اتفاقات خوشایندی بوده اند که امیدواریم از این به بعد نیز با همدلی، همراهی و رعایت کامل مسائلی که به کنترل شیوع ویروس کرونا می‌انجامد پایبند باشند.

فرماندار شهرستان بستک گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف تشدید قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا و کاهش تماس ها و ترددهای غیر ضروری و از بین بردن تجمعات در سطح شهرستان از تاریخ هشتم فروردین ماه شروع و تا پانزدهم فروردین ماه اجرا خواهد شد.

وی افزود: در این طرح شهروندان ساکن هر شهر یا روستا فقط مجاز به ورود به آن شهر و روستا بوده و افراد غیر ساکن ورودشان ممنوع است.

قتالی اضافه کرد: خودروهایی که می‌خواهند از شهر یا روستایی وارد شهر یا روستای دیگر شوند توسط پلیس راهور جریمه و خودروی آن ها توقیف خواهد شد.

رییس ستاد مبارزه با کرونا شهرستان بستک در خصوص خدمات رسانی ادارات شهرستان تاکید کرد: دستگاه های اجرایی با یک سوم نیروو به صورت شیفت بندی خدمات رسانی کنند.

حسینی قتالی با اشاره به فعالیت صنوف غیر ضروری گفت: صنوف غیر ضروری در صورت تخلف و باز بودن محل کسب، برابر دستور العمل و قانون پیشگیری از ویروس کرونا با آن ها برخورد صورت خواد گرفت.

فرماندار شهرستان بستک در پایان از‌ مردم شریف و متعهد شهرستان بستک خواستار رعایت نکات بهداشتی شد و افزود: این بیماری را جدی بگیرید و تا شکست این ویروس در خانه بمانید و از تردد غیر ضروری در طول روز،  شب نشینی ها، مهمانی رفتن ها یا پذیرش مهمان جدا خودداری کرده و در جهت حفظ سلامتی خود، خانواده و مردم عزیزمان همراهی کنید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز