خبرگزاری کار ایران

فرماندار بندرعباس:

حضور در اجتماعات و مراکز جمعیتی یکی از راه‌های رشد و توسعه ویروس کرونا است

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۴۹۹

فرماندار بندرعباس گفت: لازم است مردم عزیز ازحضور غیرضروری در مراکز جمعیتی همچون باشگاه‌های ورزشی، مجتمع های تجاری، دستفروشی ها و غیره.... خودداری کنند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، عزیزاله کناری در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: با توجه به اینکه حضور در اجتماعات و مراکز جمعیتی یکی از راه‌های رشد و توسعه ویروس کرونا است از همه شهروندان عزیز درخواست می‌شود از هرگونه تردد و دید و بازدیدهای غیرضروری فامیلی، درون محله ای ، درون شهری، درون روستایی، بین شهری و بین شهرستانی خودداری کنند.

وی عنوان کرد: لازم است مردم عزیز از حضور غیر ضروری در مراکز جمعیتی همچون باشگاههای ورزشی، مجتمع های تجاری ، دستفروشی ها و غیره.... خودداری کنند و حتی المقدور جهت خرید نیازمندی های اولیه خود ، یک نفر از اعضای خانواده خارج و نسبت به تهیه اقلام مورد نیاز اقدام کند.

 این مقام مسئول افزود : با توجه به اینکه عرضه کنندگان دوره گرد و دستفروشان و سایر عرضه کنندگان خارج از چارچوب واحد صنفی ( مغازه ) فاقد اصول بهداشتی است، از شهروندان درخواست می شود با خرید از این واحدها سلامتی خود و عزیزانشان را به خطر نیاندازند و مایحتاج خود را از فروشگاههای معتبر تهیه کنند و این موضوع در خصوص بازار ماهی فروشان مورد تاکید است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز