خبرگزاری کار ایران

در راستای جلوگیری از شیوع کرونا؛

تمامی خدمات اداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان غیرحضوری ارایه می شود

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۳۴۷

با توجه به گسترش بیماری کرونا و در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تمامی خدمات اداره کل منابع طبیعی و ابخیزداری هرمزگان به صورت غیرحضوری ارایه می شود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فروغ مسلم زاده مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان هرمزگان گفت: با توجه به دستورات اکید استاندار هرمزگان در جهت کاهش ترددهای غیرضروری و عدم تجمعات در استان و جلوگیری از مراجعه حضوری ارباب رجوع به دستگاه های اجرایی ، مراجعان می توانند تمامی درخواست ها، نامه ها و استعلامات خودرا غیرحضوری دنبال کنند.

وی عنوان کرد: بهره برداران، همیاران طبیعت و پیمانکاران این اداره کل می‌توانند تمام امور اداری خود را از طریق میز خدمت الکترونیکی به ادرسhttps://hormozgan.frw.ir/00/Fa/default.aspx دنبال کرده وبا با شماره تلفن 50-07633665549 تماس گرفته وبا ارایه تلفن داخلی با واحد مربوطه ارتباط برقرار کنند.

مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان با اشاره به اجرای این برنامه غیرحضوری ظرف دو هفته گذشته، تاکید کرد: این اقدام در جهت جلوگیری از مراجعات مردمی به اداره کل بوده و تا عادی شدن شرایط و رفع بیماری ادامه خواهد شد.

وی در پایان خواستار عدم مراجعه ارباب رجوع به دستگاه های اجرایی  و بهره گیری از خدمات غیرحضوری دستگاهها از طریق وب سایتها، میزخدمات الکترونیکی ویا تلفن های گویا جهت حفظ سلامت خود و سایر کارکنان ادارات دولتی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز