خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان:

بیش از 11 میلیون و دویست هزار تردد در جاده‌های هرمزگان ثبت شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۶۵۷

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جا ده ای هرمزگان گفت: در بهمن ماه بر اساس اطلاعات دریافتی از سامانه تردد شمار، تعداد 11283377 تردد در جاده‌های استان صورت گرفته که 27 درصد از کل ترددها مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده است.

​به گـزارش ایلنا از بندرعباس، یوسف عابدینی بیان کرد: در بهمن ماه سال جاری محور بندر شهید رجایی-بندرعباس با 848948 تردد،پرترددترین محور و لامرد - سه راهی چهو و با 21942 تردد،کم ترددترین محور بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ادامه داد: متوسط نرخ جریان ترافیک در سطح جاده های استان معادل 246  وسیله نقلیه در ساعت بوده، ضمن اینکه بیشترین نرخ این جریان ترافیکی مربوط به بندرعباس-بندر شهید رجایی با نرخ جریان تردد 1148 وسیله نقلیه در ساعت بوده است.

عابدینی با اشاره به رعایت سرعت مجاز در شبکه جاده ای استان افزود : سرعت متوسط تردد در شبکه راه‌های دارای تردد شمار استان در مدت مذکور را 76 کیـلومتـر در سـاعت عـنوان کرد و افــزود: بیشترین ســـرعت متوسط در این مدت 109 کیلومتر در ســاعت مربوط به محور سه راهی بندر پل – بندر پل بوده است.

وی خاطر نشان کرد: کمترین نرخ جریان ترافیک در این ایام با 31 تردد وسیله نقلیه در ساعت مربوط به محور لامرد- چهوو بوده و گفتنی است که 10 درصد وسایل نقلیه در جاده های استان فاصله طولی مجاز بین دو خودرو را رعایت نکرده اند و بیشترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی مجاز مربوط به محور بندرعباس-سه راهی باباغلام  با 236776 وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.

قابل ذکر است، از مجموع کل تردد 18 درصد وسایل نقلیه در جاده های استان سرعت مجاز را رعایت نکرده اند و بیشترین تخلف عدم رعایت سرعت مجاز مربوط به محور حاجی آباد – سه راهی گهکم با 236776 وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.

یوسف عابدینی با تاکید براینکه درتمام محورهای استان دوربین های تردد شمار وکنترل سرعت این اداره کل درطول شبانه روز بر تردد و فعالیت رانندگان نظارت می کنند، بیان کرد: اطلاعات متخلفین سرعت غیرمجاز بصورت آنلاین ومستقیم جهت اعمال قانون به پلیس راهور ارسال می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز