خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد:

پذیرش و درمان بیماران تنفسی حاد در بخش ویژه بیماران تنفسی بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۱۶۵

معاون‌درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از آغاز بکار بخش ویژه بیماران تنفسی حاد همزمان با شیوع ویروس کرونا در برخی از استان‌های کشور و استان هرمزگان در بندرعباس خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، دکتر عبدالله غریب‌زاده اظهار کرد: تمامی بیماران با علائم تب، سرفه و تنگی نفس می توانند جهت ویزیت به بخش بیماران تنفسی حاد واقع در این بخش در ضلع شمال غربی بیمارستان شهید محمدی در بلوار پرستار مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به نگرانی در خصوص وضعیت بیماران تنفسی حاد، این بخش در مرکز استان راه‌اندازی شده تا در اسرع وقت با رسیدگی به افراد مشکوک توسط متخصصین و کادر درمانی مورد درمان قرار گیرند.

غریب زاده عنوان کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته توسط دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان جای هیچگونه نگرانی نیست و امیدواریم با تلاش کادر بهداشتی و همکاران شاغل در بخش بهداشت و درمان استان و فعالیت مستمر در حوزه پیشگیری، آموزش و اطلاع رسانی عمومی هیچ مورد حادی از این بیماری ها مشاهده نشود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: کادر پزشکی، پرستاری و مراقبتی در بخش ویژه بیماران تنفسی حاد بندرعباس و همه بخش‌های تخصصی و درمانی دانشگاهی استان آماده ارائه خدمت به بیماران و مراجعه کنندگان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز