خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیامی صورت گرفت؛

تقدیر نماینده بندرعباس از مردم آگاه، متعهد و شریف هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۵۸۷

محمد آشوری تازیانی منتخب مردم بندرعباس، قشم، خمیر، حاجی آباد و ابوموسی در پیامی از مردم آگاه، متعهد و شریف هرمزگان قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، در پیام محمد آشوری تازیانی آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَمَا تَوْفِیقِی إِلَّا بِاللَّهِ عَلَیْهِ تَوَکَّلْتُ وَإِلَیْهِ أُنِیبُ (آیه 88، سوره هود)

با درود به ارواح مقربان، پاکان و خاصان درگاه حضرت احدیت و با استعانت از روح بلند شهیدان، صالحان و صادقانی که در عهد خویش با خدای خود مؤمنانه استقامت کردند و با آرزوی سلامت، تداوم عزت و طول عمر برای مقام معظم رهبری و با سلام و تحیت به پیشگاه مردم هوشمند، بصیر و هوشیار هرمزگان

مردم شریف و عزیز هرمزگان

با حمد و ثنای الهی و به فضل خداوندی، انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در میان شور، مشارکت، احساس تعهد و مسئولیت‌پذیری خیل کثیری از پاسداران حریم مردم‌سالاری دینی، برگزار شد.

غایت و آمال همه دلبستگان به این آب و خاک، پیوستگی و انسجامی است که از روند مشارکت و همگرایی مردم با ساختار حاکمیت سیاسی و برمبنای عقلانیت، خردورزی و دین‌مداری حاصل می‌آید.

انتخابات مجلس‌ شورای اسلامی نقطه تلاقی این فرایند و پیوند اساسی محسوب می‌شود که با هوشیاری، گزینش و نقش‌آفرینی تک‌تک شما مردم شریف این دیار رقم خورد.

در اوج غوغا سالاری دشمنان برای رهزنی جامعه ایران و انسداد حضور و مشارکت مردم، شما خردورزان و دلسوزان ایرانی بودید که با آگاهی و مشارکت، انتخاب و حضور را برگزیدید تا پایه‌های مردم‌سالاری مبتنی بر دین استحکام و استواری یابد.

فضل خداوند همیشه شامل صالحان و آگاهانی است که هوشمندانه از حریم اخلاق، حقوق مردم، میثاق‌های اجتماعی و تعهدات متقابل با جامعه خویش دفاع کنند و مؤمنانه به آن پایبند باشند.

اکنون که این انتخابات به نمادی از قدرت، گزینش و پیوند وثیق سیاسی و اجتماعی مبدل گردیده است، برخویش لازم می‌دانم از تک‌تک مردان و زنان این دیار، عدالت‌خواهان، فرهیختگان، رنج‌دیدگان، صاحبان کار و پویایی، آموزش و دانش و کلیه خردمندان و اندیشه‌ورزان این خطه که با حضور و حمایت خود مرا مرهون لطف و کرامت خویش کردند، صمیمانه سپاسگزاری نمایم.

دست نیاز خویش را برای بهره‌مندی از نقادی‌ها، ارشادات و هدایت‌های عالمانه و متعهدانه شما دراز کرده و از شما می‌جویم همچون گذشته با تأملات موشکافانه و ریزکاوی‌های هوشمندانه مرا در مسئولیت‌ خطیری که به آن نائل فرمودید، مورد حمایت و صیانت قرار دهید.

همگان می‌خواهیم به سوی غایتی مشترک که مبتنی بر ایجاد نظم و نظامی بر پایۀ اعتماد، امیدواری به چشم‌اندازی روشن از آینده، پیوندهای متقابل و معاضدت مشترک است، حرکت کنیم.

می‌خواهیم به میثاق‌های مشترکی پایبند باشیم که برای آن احساس مسئولیت کردید، احساس ورزیدید و هوشیارانه ایستادید و از آن پاسداری کردید، می‌خواهیم در جهتی حرکت کنیم که ثمره و کارکرد نهایی آن ایجاد آرامش عدالت‌خواهانه و تصمیمات خرداندیشانه برای پاسخگویی متعهدانه باشد.

اینها میّسر نیست جز با اعتماد، همیاری، حضور و مشارکت شما که در همه امور و در همه فرایندها و مراحل باید در قالبی نظام‌مند، رنگ تحقق پذیرد.

شما به نیکی نشان دادید که اخلاق‌ستیزی و تخریب‌ورزی در نظام معرفتی، ساختار تصمیم‌گیری و الگوی گزینش شما خللی ایجاد نمی‌کند، بلکه مشاهده این الگوی ناشایست از جانب معدود افراد، شما را برای پویایی و ابرام بر اهداف و مسیری که برگزیدید مصمم‌تر خواهد کرد.

با مردم می‌مانیم، همراه آنان، با مشکلات و  کاستی‌هایی که آنان را رنج می‌دهد، با انتظارات  و مطالباتی که برای رسیدن به آن از استحقاق برخوردارند و همگان باید برای تحقق آن ممارست و جهد کامل داشته باشیم.

به میثاقی که با شما مردم شریف بسته‌ام ایمان دارم و استوار از آن دفاع خواهم کرد؛ از حریم زندگی، خواست‌ها و تفکرات کلیه مردم، مناطق، اقشار، اقوام و مذاهب این دیار، از حقوق تمامی زنان، جوانان، مردان و آزادی خواهانی که حقوق اجتماعی خود را مطالبه می‌کنند، از حدود و معیارهایی که برآمده از خواست دینی و انقلابی جامعه است، از نظامات گفتمانی‌ای که برای آینده این منطقه ضرورت دارد، با تمام وجود دفاع خواهم کرد .

تنها با نگاه آینده‌نگرانه و راهبردیست که می‌توان این بنیان‌ها را تحقق بخشید و نه با اقدامات ساده‌اندیشانه، سطحی‌گرایانه و یا تقلیل‌گرایی‌های فریب دهنده و عاری از معیارها و پشتوانه‌های علمی و عقلانی.

نگاه من به آینده است، به آینده‌ای که هرمزگان و مردم این خطّه به حقوق و استحقاق خویش نائل آیند. باید برای فعلیت بخشیدن به بنیان‌هایی که بالقوه تمامی زمینه‌ها و زیرساخت‌های آن در این منطقه وجود دارد و نیروی انسانی توانا و متخصص این استان پشتوانۀ سترگی برای آن است، با تمام وجود تلاش نماییم.

سپاس از شما مردم شریف این دیار به دلیل حضور هوشیارانه، هوشمندانه و آگاهانه، سپاس از کسانی که لطف خویش را به این جانب معطوف و مرا به مقام نمایندگی خویش ارتقاء بخشیده و نائل فرمودند، سپاس از همراهان و همنفسانی که همدلانه و مؤمنانه و با زحمات توانفرسا مسئولیت پیوند من با جامعه را عهده‌دار بودند، سپاس از نخبگان، اندیشمندان، اساتید و آگاهانی که با حضور شایسته خود و با تأملات، تیزکاوی‌ها و تأکیدات خویش زمینه‌ساز مشارکت هوشمندانه مردم را فراهم آوردند، سپاس از بزرگان، اقوام، مذاهب، اصناف و کلیه عزیزانی که مرا مرهون عنایت و کرامت خویش فرمودند، سپاس از دختران، پسران، دانشجویان و فعالان سیاسی‌ای که مسئولیت نشاط‌بخشی، شور، ایجاد انگیزش و پویش جمعی را عهده‌دار بودند، سپاس از همه دست‌اندرکاران و مسئولانی که روزها و شب‌های متوالی برای برگزاری چنین آیین باشکوهی تلاش کردند.

مردم ارجمند هرمزگان

خود را نماینده تمامی افراد، اقشار، مناطق، شهرها و روستاهای این دیار می‌دانم و نسبت به آن احساس تعلق و تعهد می‌نمایم.

محتاج پیوند، همیاری، ارشادات و حمایت‌های شما هستم که با دانش و انگیزش مرا در این مسیر بنیادین و بسیار اساسی و آینده‌ساز، یاری نمایید.

از اینکه مجدداً توفیق خدمتگزاری به من ارزانی داشتید، جبهه شکر به پیشگاه حضرت احدیت بر زمین می‌گذارم که می‌توانم در حد بضاعت در خدمت آسایش و آرامش شما ملت شریف باشم.

بر خویش می‌بالم که وکالت و نمایندگی مردمی به من تفویض گردیده است که پاکی، صمیمیت، صداقت و عقلانیت جزء مختصات و بنیان‌های ذاتی، شخصیتی و هویتی آنان است. خویشتن را خدمتگزار شما مردم شریف می‌دانم و به این مسئولیت احساس افتخار می‌کنم. از شما خالصانه می‌خواهم، لحظه‌ای نمایندگان خویش را تنها نگذاشته، با آنها باشید، در کنار هم، شانه به شانۀ یکدیگر و در میثاق و گام‌های مشترک به سوی اهداف متعالی فردی و جمعی حرکت کنیم.

ما به امید می‌اندیشیم، به تکاپو و به فردایی که ان شاءالله از صبح، آفتاب و روشنایی مهر و عدالت و لطف و فضل الهی سرشار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز