خبرگزاری کار ایران

جهانبخش خبر داد:

راه‌اندازی منطقه 4 شهری در سال آینده/ بودجه سال جاری تحقق مطلوبی دارد

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۴۸۸

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس از راه‌اندازی منطقه چهار شهری شهرداری طی سال آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، محمد مهدی جهانبخش در یکصد و شصت و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اظهار کرد: تدوین لایحه بودجه سال آینده از ماه‌ها قبل توسط تیم کارشناسی و مدیریتی این بخش آغاز شد و از ابتدای بهمن‌ماه آماده تحویل شده است.
 

وی با اشاره به برگزاری بیش از 30 جلسه تخصصی، 160 ساعت جلسه هماهنگی در 15 جلسه شورای معاونین برای تدوین این لایحه، افزود: با توجه به درخواست های شهروندان، بیش از 30 اولویت مهم در بودجه سال آینده پیش‌بینی شده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان و کارگران بخش‌های مختلف به صورت متمرکز و همزمان از دیگر اقداماتی است که سال آینده به دنبال تحقق آن هستیم.

جهانبخش با اشاره به برخی دیگر از اولویت‌های سال آینده شهرداری بندرعباس، خاطرنشان کرد: پرداخت بدهی‌های قبلی، اتمام پروژه‌های جاری و پیش‌بینی راه‌اندازی منطقه چهار شهری از دیگر اولوت‌های بودجه‌ای سال آینده است.

وی از تجمیع حساب‌های درآمدی و بهره‌گیری از روش خزانه‌داری و متمرکز شدن حساب‌های شهرداری در یک حساب خبر داد و با اشاره به دلایل توجیهی برای افزایش بودجه، گفت: پیش‌بینی وصول عوارض مالیات بر ارزش افزوده، افزایش درآمد حاصل از فروش اوراق مناقصه، افزایش درآمد حاصل از جرایم و تخلفات رانندگی، درآمد حاصل از خدمات پیمانکاری و غیره باعث افزایش بودجه طی سال آتی شده است.

معاون شهردار بندرعباس با تاکید بر اینکه بودجه سال جاری تحقق مطلوبی دارد، بیان کرد: مجموع بودجه شهرداری و سازمان‌های تابعه، در سال جاری، بالغ بر 910 میلیارد تومان است و برای سال آینده با 29 درصد افزایش به رقمی بالغ بر 1173 میلیارد تومان رسیده است.

جهانبخش خاطرنشان کرد: از مجموع بودجه سال آینده، سه درصد در حوزه کالبدی و شهرسازی، 21 درصد در حوزه محیط زیست و خدمات شهری، سه درصد در حوزه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل، 19 درصد در حوزه حمل و نقل و ترافیک، 39 درصد در حوزه خدمات مدیریت و 15 درصد در حوزه اجتماعی و فرهنگی پیش‌بینی شده است.

اضافه می‌شود، در ادامه این جلسه لایحه پیشنهادی بودجه سال آینده جهت بررسی و تصویب توسط شهردار بندرعباس به رئیس شورای اسلامی شهر تقدیم شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز