خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان:

هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان در بالاترین حد هم افزایی قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۶۰۹

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت : 17 همین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان در بالاترین حد هم افزایی و استفاده از ظرفیت ها قرار دارد.

به گزارش ایلنا از هرمزگان، رضا کمالی زرکانی ضمن تاکید بر برگزاری همزمان هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب با ششمین نمایشگاه منطقه ای مطبوعات خلیج فارس و ششمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال گفت : این اقدام نشانگر هم افزایی فعالیت ها و استفاده حداکثری از ظرفیت هاست.

وی افزود : از مجموع 500 غرفه نمایشگاه 440 غرفه متعلق به نمایشگاه کتاب ، 30 غرفه متعلق به ششمین نمایشگاه منطقه ای مطبوعات و 30 غرفه نیز به رسانه های دیجیتال اختصاص دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد ارشاد اسلامی هرمزگان اضافه کرد : برگزاری هم زمان این سه نمایشگاه باعث تقویت همه مجموعه خواهد شد و از طرف دیگر تمام نیازها و سلایق فرهنگی مردم را جوابگو خواهد بود.

500 ناشر در 17 همین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان بیش از 500 ناشر در 17 همین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان حضور خواهند یافت.

رضا کمالی زرکانی در جمع خبرنگاران گفت: نمایشگاه کتاب هرمزگان یکی از معتبرترین نمایشگاه های کتاب کشور است که هر ساله با حضور ناشران معتبر از سراسر ایران اسلامی برگزار می شود.

وی افزود : اکثر ناشران بصورت مستقیم در نمایشگاه هرمزگان شرکت می کنند و بخش دیگری نیز بصورت نمایندگی حضور خواهند یافت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان یادآور شد: آن بخش از ناشران که موفق به شرکت در نمایشگاه هرمزگان نشده اند با هماهنگی موسسه نمایشگاه در قالب فروشگاه متمرکز آثار آنها برای عموم مردم عرضه می شود.

کمالی زرکانی عنوان کرد : انتخاب ناشران به گونه ای صورت گرفته است که پاسخگوی تمام سلایق و دیدگاه ها باشد و معتبرترین ناشران حوزه کودک و نوجوان ، دانشگاهی ، علمی ، سرگرمی ، تاریخ و ادیان ، ادبیات ، جغرافیا ، دینی و قرآنی ، روانشناسی و... در 17 همین نمایشگاه هرمزگان حضور خواهند داشت.

گفتنی است : 17 همین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان و ششمین نمایشگاه منطقه ای مطبوعات خلیج فارس و ششمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال 12 الی 18 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بندرعباس واقع در سه راه جهان بار به صورت صبح و عصر برگزار می شود.

تخفیف 30 درصدی خرید کتاب در 17 همین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از تخفیف 30 درصدی خرید کتاب در 17 همین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان خبر داد.

 رضا کمالی گفت: به جهت بهره مندی اقشار کم درآمد و همچنین جامعه دانشگاهی و دانش آموزی از نمایشگاه کتاب هرمزگان ، تمامی کتاب ها با تخفیف 30 درصد عرضه می شود.

وی اضافه کرد : تمامی مردم می توانند با در دست داشتن کارت ملی از بن کارت خرید کتاب که در باجه بانک شهر مستقر در نمایشگاه عرضه می شود استفاده کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان بیان کرد : مکانیزم بهره مندی از تخفیف 30 درصدی خرید کتاب اینگونه است که 20 درصد آن از طریق خرید بن کارت و 10 درصد نیز توسط ناشران در هنگام خرید کتاب ارائه می شود.

وی اشاره کرد : به دلیل محدود بودن بن کارت خرید کتاب برای اقشار مختلف سقف مشخصی در نظر گرفته شده است که همگان بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.

گفتنی است ، 17 همین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان و ششمین نمایشگاه منطقه ای مطبوعات خلیج فارس و ششمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال 12 الی 18 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بندرعباس واقع در سه راه جهان بار به صورت صبح و عصر برگزار می شود.

آغاز غرفه آرایی هفدهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از آغاز غرفه آرایی هفدهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان خبر داد.

رضا کمالی زرکانی در این خصوص به خبرنگاران گفت : هفدهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان 12 بهمن ماه ساعت 18 با حضور مقامات عالی استان و شخصیت فرهنگی – هنری و مسئولان دستگاه های مختلف برگزار می شود.

وی افزود : در نمایشگاه هفدهم بیش از 450 غرفه برای ناشران سراسر کشور در نظر گرفته شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان همزمان با نمایشگاه کتاب ششمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه های دیجیتال نیز برگزار می شود و از این لحاظ نمایشگاه امسال از غنای بیشتری برخوردار است.

زرکانی به تعداد ناشران اشاره کرد و گفت : بیش از 500 ناشر معتبر از سراسر کشور در این رویداد مهم فرهنگی حضور خواهند داشت .

وی در پایان از همه دستگاه های هرمزگان که در برپایی نمایشگاه امسال همکاری و مشارکت داشتند تقدیر و تشکر کرد و گفت : 14 دستگاه اجرایی استان حضوری فعال و مشارکت جدی در برگزاری نمایشگاه کتاب امسال داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز