خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امور عشایر کشور مطرح کرد:

دیدار رئیس سازمان امور عشایر کشور با عشایر شهرستان حاجی آباد

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۶۰۴

رئیس سازمان امور عشایر کشور طی سفر دو روزه به استان هرمزگان با حضور در شهرستان حاجی آباد با عشایر این منطقه دیدار کرد.

به گزارش ایلنا از هرمزگان، کرمعلی قندالی رئیس سازمان امور عشایر ایران به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع این سازمان برای بازدید از طرح های دامپروری عشایر هرمزگان به این شهرستان حاجی آباد سفر کرد.

قندالی در این سفر طی بازدید از طرح های پرواربندی دام و زنجیره تولید گوشت قرمز عشایر شهرستان حاجی آباد با عشایر این منطقه از نزدیک دیدار و گفتگو کرد.

وی با حضور در مناطق عشایری علی آباد گچی، گرمشک و تنگ زاغ شهرستان حاجی آباد به بررسی مسائل و مشکلات عشایر پرداخت و اظهار کرد: توجه به توانمندی، رونق تولید و صیانت از اشتغال حوزه عشایر بسیار مهم بوه و از این رو با جدیت برای رفع مشکلات این قشر پرتلاش جامعه تلاش می کنیم.

رئیس سازمان امور عشایر کشور همچنین در خصوص تامین برق عشایر شهرستان حاجی آباد افزود: در تلاش هستیم برق عشایر این منطقه را از طریق پنل خورشیدی تامین کنیم.

قندالی در ادامه بر لزوم تامین علوفه جهت دام عشایر تاکید کرد و گفت: عشایر برای تامین علوفه موردنیاز دام بایستی به سمت استفاده ازکنسانتره دامی حرکت کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر برای عشایر کاری انجام می‌دهیم برای سفره و امنیت خودمان کار می‌کنیم و نباید هیچ منتی بر سر آنها بگذاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز